خبرهای داغ:

برگزاری صبحگاه ۳۱شهریور در شادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک سپاه، نیروی انتظامی وبسبجیان باحضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی، مسئولین شهرستان و جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس درناحیه شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۴۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

جناب سرهنگ صادق منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم وصفر و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور میهمانان عزیز رادر این مراسم خوش آمد عرض نمودند.

پس از آن حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شرفی امام جمعه شهرستان شادگان عنوان کردند: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

سرهنگ منیعات طی یک مصاحبه با روابط عمومی ناحیه جنگ هشت ساله را علی رغم سختی ها و تلخی ها آن را از بزرگترین افتخارات ملت در مقابل کشورهای بیگانه و زورگو دانستند.

ایشان افزودند: اگر تعصب، شجاعت و روحیه شهادت طلبی جوانان مومن و باغیرت مردم ما نبود امروزه این نظام مقدس به این توانمدی و قدرت نمی رسید و این پیروزی به دست نمی آمد.

پس از اتمام صبحگاه کلیه نیرو ها و مسئولین شهرستان به‌ طرف مزار شهدای بوزی جهت غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا حرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها