همزمان با تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی:
همزمان تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید آیین زنگ «مهر حسینی» با حضور فرماندار، امامان جمعه تشیع و تسنن، نماینده مدیر استان، فرماندهان نظامی، انتظامی، مسئولان اجرایی و دانش آموزان در مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی تربت‌جام نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیر آموزش‌وپرورش تربت‌جام در آیین نواختن نمادین زنگ «مهر حسینی» مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همه تکلیف داریم شور و شعور حسینی را در سرلوحه کار قرار دهیم.

«علیرضا اسلامی نژاد» افزود: سال تحصیلی جدید با شعار اُمیدآفرینی، مشارکت‌پذیری و مهارت‌آموزی آغاز شد و امیدواریم روند موفقیت دانش آموزان و معلمان در ارتقاء سطح دانش و مهارت افزایی رو به افزایش باشد.

در ادامه در این محفل فرهنگی مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت‌جام گفت: یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس بروز و ظهور فرزندان انقلابی و مبارز و تربیت‌یافته در دامن مادرانی مؤمنه و نجیبی است که حفظ اسلام، قرآن انقلاب و حجاب فاطمی و زینبی اولویت نخست آنان است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: ملت انقلابی ایران تربیت‌شده مکتب عاشورا هستند و تحت هیچ شرایطی تن به ذلت و خواری نمی‌دهند.

گفتنی است:پیام دکتر خدابنده مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی توسط دکتر عباسی به‌عنوان نماینده و مناسبت آیین بازگشایی مدارس در این محفل فرهنگی قرائت شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها