خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هندیجان خبرداد

تجلیل از خانواده های شهداورزمندگان بسیجی هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در دیدار از خانواده های معظم شهدا به همراه امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان و تجلیل از رزمندگان پیشکسوت بسیجی شهرستان هندیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد : بهترین الگوی رفتاری مناسب ترویج فرهنگ اهداف امام راحل و شهدای والامقام است که حماسه ها و ایثارهای شهدا در واقع امتداد نهضت عاشورا است و همچنین تکریم رزمندگان پیشکسوت بسیجی یک افتخار ماندگار و باارزش برای تمام دوران ها است.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: تکریم والدین و همسران و فرزندان معظم شهدا و ایثار گر برهمه ماها واجب است که بایستی در قالب دیدارها خواسته های و مشکلات این بزرگواران را پیگیری کنیم و وجود با ارزش آنها در تمام برنامه های ملی و مذهبی موجب افتخار و دلگرمی برای بسیجیان و پاسداران است.

وی افزود : شهرستان هندیجان با تقدیم ۱۳۶شهید نشان از مردمی ولایتمدار و انقلابی را می رساند که همه ماها قدردان این حضورها هستیم ومردم هندیجان در دوران هشت سال دفاع مقدس کمک های خوبی داشتند و بسیجیان مخلصی را روانه جبهه ها نمودند که این گونه فداکاری ها با ارزش است.

وی بابیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تمام دوران ها گفت: بسیجیان و رزمندگان و مخصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثار گر همواره در مراسمات سپاه و بسیج حضوری خوب دارند و همچنین بایستی همه ماها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار و کوشا باشیم و ما هرچه داریم از عنایات خداوند و شهدا است.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: تجلیل از خانواده های معظم شهدا بایستی تبدیل به یک فرهنگ ماندگار تبدیل بشود که این بزرگواران موجب اقتدار و اوج شکوه نظام مقدس ایران اسلامی هستند و با عنایات مقام معظم رهبری برنامه های تجلیل از خانواده های معظم شهدا ادامه دارد.

 

در ادامه گزارش، درهفته دفاع مقدس از خانواده های معظم رزمندگان پیشکسوت بسیجی شهرستان هندیجان به همراه فرمانده و جانشین ناحیه و مسئول پیشکسوتان بسیجی و معاونت نیروی انسانی و روابط عمومی ناحیه سپاه هندیجان دیدار و تجلیل شد.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در حاشیه دیدار از خانواده های معظم رزمندگان پیشکسوت بسیجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان از زحمات و حضور همیشگی رزمندگان در مراسمات ملی و مذهبی و مخصوصا برنامه های سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نمود.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: باجدیت پیگیری مشکلات رزمندگان پیشکسوت بسیجی شهرستان هندیجان هستیم که امیدوارم توفقی داشته باشیم همچنان در خدمت این برداران با اخلاص بوده و هر کاری از دستمان بر بیاد با جان و دل انجام بدهیم .

در پایان گزارش فرمانده ناحیه سپاه هندیجان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای رزمندگان پیشکسوت بسیجی شهرستان هندیجان به شایستگی از آنها تجلیل نمود و خواستار انتقال تجربیات و حضور بیشتر در مراسمات سپاه و بسیج در سطح شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار