جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: ولی آنچیزی که رسالت ما است تجلیل مردمی از شهدا و خانوده های معظم آنهاست که ادارات و روابط عمومی های آنها می توانند در این جهت خیلی موثر باشند.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

2439046_103.jpg (1098×613)به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در جمع مسئولین روابط عمومی دستگاه های دولتی و غیر دولتی استان با اشاره به برگزاری رویداد مهم فرهنگی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: توفیق این را داریم که امسال در خدمت امام و 6200 شهید استان باشیم و لذا کنگره را با 16 اجلاسیه از سال های قبل در دستور کار استان قرار داده ایم و این روزها ایامی مهمی برای استان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی شهدای شاخصی در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده بیان داشت: برجسته ترین شخصیت های تاریخ ساز،علمی،فرهنگی و سیاسی از استان مرکزی بیرون آمده اند که شاخص ترین آنها امام خمینی(ره) است که سند افتخار استان محسوب می شود.

گلشن زاده با تأکید بر اینکه نسبت به شناخت امام و شهدای استان به نسل جدید دین مهمی بر گردنمان است افزود: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان یک بستری برای ادای بخشی از دین ما نسبت به امام و شهدای استان است و باید نقشمان را در این آزمون بزرگ به خوبی ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون به شخصیت بزرگ امام در استان و حتی استان های دیگر پرداخته نشده گفت: امروز آشنایی نسل جوان با سیره،راه و خط امام یک ضرورت است چراکه راهکار همه مشکلات برگشت به سیره امام است و کنگره شهدای استان مرکزی یکی از دستاوردهای آن شناخت امام است که کارهای مهمی از جمله برگزاری اردوهای هفت اقلیم،تأسیس موزه امام شناسی و اجلاسیه ویژه حضرت امام را در حال برگزاری دارد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در کنگره شهدای استان کارهای عمیق برای شناخت سیره امام انجام می شود افزود: هدفمان از ابتدای شروع کار کنگره استمرار کارها بوده و لذا می خواهیم اهداف کنگره که یکی از آن شناخت امام به نسل جدید است به طور مستمر در استان جایر باشد و حتی استان های دیگر بتوانند از این بستر ایجاد شده استفاده کنند.

2439070_454.jpg (1098×613)

وی یکی دیگر از اهداف کنگره ملی شهدای استان را پرداختن به نقش مردم استان مرکزی در دفاع مقدس دانست و گفت: اقشار مختلف استان مرکزی در حوزه های مختلف خدمات موثری در پشتیبانی از جبهه ها انجام دادند و لذا در کنگره شهدا با در نظر گرفتن 16 اجلاسیه تخصصی این نقش را به خوبی برای نسل جدید تبیین خواهیم کرد.

گلشن زاده با اشاره به نقش روابط عمومی ها و ادارات در برگزاری کنگره شهدای استان بیان کرد: امروز کمتر از ده روز تا برگزاری اجلاسیه اصلی باقی مانده و لذا می خواهیم کلیه ظرفیت های موجود در ادارات و به خصوص روابط عمومی ها برای هرچه باشکوه تر شدن این مراسم استفاده شود.

2439072_556.jpg (1098×616)

وی با بیان اینکه نباید صرفا با زدن یک اطلاع رسانی برای کنگره اکتفا کرد افزود: آنچیزی که امروز توقع ستاد کنگره از ادارات و روابط عمومی ها وجود دارد طنین انداز شدن عطر امام و شهدا در فضای عمومی استان است که باید توسط همه دستگاه ها انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ادارات باید نقش موثری در راستای تجلیل مردمی از شهدا داشته باشند گفت: همه می دانیم که شهدا و خانواده های آنها به تجلیل های ما احتیاج ندارند چراکه آنها با خداوند متعال معامله کردند و اجرشان را دریافت می کنند ولی آنچیزی که رسالت ما است تجلیل مردمی از شهدا و خانوده های معظم آنهاست که ادارات و روابط عمومی های آنها می توانند در این جهت خیلی موثر باشند.

وی استفاده از ظزفیت ها و بسترهایی که در اختیار ادارات هستند برای کنگره شهدای استان را یک ضرورت خواند و افزود: همه ما مدیون امام و شهدای انقلاب و این استان هستیم و لذا باید دین خود را ادا کنیم و این ظرفیت ها را در این راستا به کار ببریم.

گلشن زاده در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی یک آزمونی بزرگ بر سر راه دستگاه ها و مجموعه استان مرکزی است که باید تلاش کنیم در این آزمون سربلند بیرون بیاییم چراکه مشخص نیست در آینده توفیق چنین فرصتی برای ما به وجود بیاید.

2439071_642.jpg (1097×614)

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات