خبرگزاری بسیج: بازارچه اقتصاد مقاومتی(مهر حسینی) که از ۲۴ شهریورماه در مجموعه ورزشی الغدیر شهرک محلاتی آغاز به کار کرده است، به دلیل استقبال هموطنان تا چهارم مهرماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، بازارچه اقتصاد مقاومتی(مهر حسینی) با حمایت موسسه شهرک شهید محلاتی و با حضور 65 غرفه و 60 تولید کننده از 24 شهریورماه  با توجه به فصل بازگشایی مدارس، ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در مجموعه ورزشی الغدیر شهرک محلاتی آغاز به کار کرده است.

این بازارچه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی بر پا شده و از تمامی تولیدکنندگانی که کالای با کیفیت با قیمت‌های مناسب داشته‌اند دعوت شده تا در این بازارچه حضور داشته باشند که به عنوان نمونه تولیدکنندگان نوشت افزار و لوام التحریر حاضر در این بازارچه از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب هستند.

در این بازارچه 65 غرفه  لوازم التحریر ، پوشاک ایرانی، عفاف و حجاب، کیف و کفش سوغات و صنایع دستی شهرهای یزد، کرمانشاه، اصفهان، مشهد، گیلان، تبریز و ارومیه، فرش، تابلو فرش‌های دستباف، کالای خواب، پوشاک و لوازم خانگی را با تخفیف ویژه و بدون واسطه عرضه و با توجه به استقبال شرکت کنندگان در این بازارچه تا ۴ مهر تمدید شده است.

 

 

ارسال نظرات