خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: چهل و دومین مسابقات قرآنی در اصفهان برگزار می شود و این برنامه برای سومین بار در اصفهان برگزار می شود و در ششم مهر ماه این رقابت ها برگزار می شود و منتخبان به رقابت های بین المللی راه پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۷۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک در نشست خبری چهل و دومین مسابقات قرآن کریم   اظهار داشت: در انقلاب اسلامی حاکمیت نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آیات قران کریم است و هر قانونی در تعارض با قرآن کریم فاقد مشروعیت است.

وی تصریح کرد: این پایه گذاری نیاز به مجاهدت های فراوانی دارد که هدف دشمن در جنگ تحمیلی مقابله با پایه های اسلامی و نظام اسلامی بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: همیشه مرهون شهدا هستیم که در پرتو جان فشانی های شهدا هم اکنون مسابقات قرآنی را برگزار می کنیم. کار ما با برگزاری این مسابقات تمام نمی شود و امروز دشمنان اسلامی به دنبال ایجاد فشار حداکثری است و ما نیاز باید به خوبی با این نوع فشارها مقابله کنیم.

وی گفت: چهل و دومین مسابقات قرآنی در اصفهان برگزار می شود و این برنامه برای سومین بار در اصفهان برگزار می شود و در ششم مهر ماه این رقابت ها برگزار می شود و منتخبان به رقابت های بین المللی راه پیدا می کنند.

بلک ادامه داد: این رقابت ها در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می شود و شرکت کنندگان در بخش خواهران ۲۱۶ و در بخش برادران ۱۳۸ به رقابت می پردازند.

وی گفت: اصفهان مهد فرهنگ و مذهب و تدین است و رقابت های کتابت قرآن نیز در مسجد جامع اصفهان در این دوره از رقابت ها برگزار می شود. ۸۲ داور در این رقابت ها حضور دارند و این رقابت ها در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: اکثر منتخبان در رشته حفظ و قرائت از استان اصفهان هستند. تبلیغات و اطلاع رسانی خوبی برای ایجاد فضای قرآنی مناسب صورت گرفته است و در مرکز استان برای این رقابت ها برنامه های جنبی مختلفی در نظر گرفته شده است.

بلک گفت: نگاه اصلی به سهولت برگزاری این رقابت ها است و شخصیت های استانی و کشوری برای افتتاحیه این رقابت ها در نظر گرفته شده است. اداره اوقاف با همکاری مدیران امام زادگان ۱۲ موکب را در ایام اربعین پشتیبانی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها