مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از اهدا ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شاهرودی در آستانه سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
اهدا ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شاهرودیحسین ابوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس با اشاره به تهیه ۵۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند محلات اسلامی و روستاهای کم برخوردار شهرستان شاهرود اظهار کرد: به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس به همت خیرین و بنیاد برکت و بسیج سازندگی ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته یک میلیون و دویست هزار ریال در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان شاهرود توزیع می شود.
وی افزود: این لوازم التحریر در راستای ماست از رونق تولید کاملا ایرانی است و با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و رئیس بنیاد برکت در سطح محلات اسلامی شهر شاهرود توزیع گردید.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه کمک به نیازمندان و محلات کم برخوردار در سطح شهرستان در مناسبت های مختلف انجام می شود گفت: اهدا جهیزیه به ۴۰ زوج جوان نیازمند نیز در هفته دفاع مقدس به همت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و سپاه استان انجام خواهد شد.
وی افزود: اعزام اکیپ های درمانی و پزشکی به محلات اسلامی با همکاری بسیج جامعه پزشکی شاهرود نیز از دیگر اقدامات در هفته دفاع مقدس برای خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها