همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان بهاباد و به صورت نمادین در دبستان پسرانه شاهد شهید مدرسه این شهرستان نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مدیر اداره آموزش وپرورش بهاباد در این آئین با تبریک ماه مهر ماه علم و دانش و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: عبادت و بندگی که از جمله اهداف آفرینش انسان است وقتی ارزش پیدا می‌کند که توام با علم باشد.
وی با اشاره به اینکه ملاک ارزش انسان به علم و دانایی اوست، افزود: انسان عالم در پیشگاه خدای تعالی و مردم جایگاه ارزشمندی دارد.
حسن رزاقی بهابادی تصریح کرد: کلید دانش پرسیدن است و در سایه پرسش و کنجکاوی است که سطح آگاهی و دانایی انسان افزایش پیدا می‌کند.
مدیرآموزش وپرورش بهاباد تصریح کرد: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور بزرگترین حماسه تاریخ کشورو پیروزی رزمندگان در برابر نظام سلطه در ۸ سال دفاع مقدس است افزود: هشت سال دفاع مقدس یک حادثه بزرگ تاریخی، هم برای کشور ما و هم برای تاریخ جهان است.
رزاقی بهابادی ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جدید با تلاش معلمان و فرهنگیان و نیز جدیت دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین که سندی کامل و جامع است در نظام آموزشی جدید تحولی عظیم بوجود آید.
آئیین نمادین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت روزدو شنبه با حضور قرماندار، امام جمعه، مسئولان، خانواده شاهد، اولیا و دانش آموزان این شهرستان در مدرسه شاهد شهید مدرس بهاباد برگزار شد.
درسطح شهرستان بهاباد ۵۳ مدرسه فعال وجود دارد که بیش از ۳۵۰۰ دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام /د
ارسال نظرات