خبرهای داغ:
محمدی عنوان کرد: اشتغال پیش بینی شده طرح های گردشگری مورد نظر نیز 478 نفر است
کد خبر: ۹۱۷۷۲۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

نادر محمدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: 26 سرمایه گذار متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری نیمه نخست سال جاری در قزوین جذب شدند.

وی با اعلام این خبر حجم پیش بینی شده سرمایه گذاری این سرمایه گذاران را حدود 550 میلیارد ریال خواند و گفت: اشتغال پیش بینی شده طرح های گردشگری مورد نظر نیز 478 نفر است.

این مسئول اظهار کرد: این سرمایه گذاران در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری از جمله احداث هتل، رستوران و مجتمع های بین راهی متقاضی سرمایه گذاری هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین عنوان کرد: از 26 سرمایه گذار جذب شده، موافقت اصولی ایجاد تاسیسات گردشگری مربوط به 19 درخواست صادر شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی و ساخت چهار مورد از مجوزهای صادر شده نیز آغاز شده که شامل یک هتل، 2 اقامتگاه بوم گردی و یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین اضافه کرد: رشد تاسیسات گردشگری تقویت این بخش را در پی دارد چرا که موجب رفاه بیشتر گردشگران شده و آنان را برای انجام سفر و یا سفرهای دوباره ترغیب می کند.

محمدی در ادامه از ارایه چهار فقره تسهیلات به سرمایه گذاران بخش گردشگری استان قزوین در سال جاری خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال 10 میلیارد ریال تسهیلات گردشگری در استان پرداخت شده است.

وی متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش گردشگری قزوین که امسال به بانک ها معرفی شده اند را 28 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد برای دریافت 180 میلیارد ریال تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و امیدواریم در نیمه دوم سال با همکاری نظام بانکی زودتر وام های خود را دریافت و طرح های خود را فعال کنند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها