خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاطمی گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس‌های بسیاری از استقامت و از خودگذشتگی دارد.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در حاشیه این دیدار با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است، باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

وی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس‌های بسیاری از استقامت و از خودگذشتگی دارد.

فاطمیان گفت: بنا بفرمایش اما خمینی(ره)، این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشه است و بقای مکتب اسلام با قیام امام حسین(ع) پایدار شد و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس از امام حسین الگو گرفتند و از انقلاب اسلامی دفاع و جانفشانی کردند.

امام جمعه شهر اقبالیه با بیان اینکه سرمایه واقعی انسان، محبت به اهل بیت است، عنوان کرد: امسال همه مردم از پیر و جوان با شرکت در مراسمات ماه محرم به ائمه اطهار لبیک گفتند و با امامشان تجدید پیمان کردند.

فاطمیان یاد آور شد: امروز روحیه شهادت طلبی کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده است و اگر ایران اسلامی امروز در منطقه به قدرت اول در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده و در میان منطقه ناامن خاورمیانه در امنیت کامل قرار دارد به خاطر مجاهدت‌های رزمندگان کشور در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که با تلاش شبانه‌روزی خود در این جبهه هم به پیروزی برسیم چراکه دشمنان انقلاب اسلامی مهم‌ترین مسئله‌ای که این روزها دارند، نابودی اسلام و انقلاب است.

در پایان مراسم زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان، اعضای شورای شهر و ادارات گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان قزوین توسط حوزه های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس اجرا می شود که دیروز همزمان با سراسر کشور دو گروهان نمونه از شهرهای اقبالیه و محمودآباد از مقابل لشگر ۱۶ زرهی رژه رفتند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها