مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور

شهید و شهادت یک حادثه نیست چراکه شهید شاهد است و با فکر انتخاب می کند

حجت الاسلام طائب:مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور گفت : ایران اسلامی امروز به کانون تربیت نیرو برای سربازی سپاه امام زمان (عج) تبدیل شده و دشمن با آگاهی از این مساله تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با نفوذ در میان این نیروها، به هر حیله و نیرنگی، انگیزه ها را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۶۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،

«حجت الاسلام مهدی طائب»  در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه جمله تروریستی به رژه، یک حادثه نبود اظهار کرد: حادثه به امری گفته می‌ شود که از قبل پیش بینی نشده باشد اما این حادثه یک رویداد برنامه ریزی شده از سوی دشمنان بود.

 

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: جریان حمله به رژه دفاع مقدس در اهواز امری بود که دشمن برای آن فکر، سرمایه گذاری و نیرو تربیت کرده بود و اگر هم شهدایی که در این حادثه به شهادت رسیدند از قبل می دانستند که قرار است این اتفاق روی دهد، باز هم سینه سپر می کردند و مقابل دشمن می ایستادند.

 

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی نیز یک حادثه نبود بلکه یک حرکت توسط رژیم بعث و به سرکردگی استکبار برای ریشه کن کردن انقلابی بود که فریاد نجات مستضعفین را سر می داد اضافه کرد: شهید و شهادت هم یک حادثه نیست چراکه شهید شاهد است و با فکر انتخاب می کند که در میدان جنگ برود.

 

حجت الاسلام طائب ادامه داد: کسانی که در حمله به رژه دفاع مقدس اهواز جان خود را از دست دادند مرگ طبیعی نداشتند بلکه این ها شهید شدند و چند سال بعد متوجه می شوید که چه توطئه ای را خنثی کردند.

 

وی با اشاره به آثار و برکات قیام امام حسین (ع) در زنده گه داشتن اسلام و قرآن اذعان داشت: در واقعه کربلا امام حسین (ع) و یارانش را در نقطه ای دور از دسترس محاصره کردند و به شهادت رساندند اما امروز ما بر سر سفره اباعبدالله (ع) نشسته ایم و نشان می دهد نام و حرکت شهدای کربلا همچنان زنده است.

 

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: در جنگ تحمیلی شهدای بسیاری را تقدیم کردیم اما نتیجه تقدیم این همه شهید تنها این نیست که امروز شهرهای ما در امنیت قرار دارد، این تنها یک نتیجه جزئی است و نتیجه اصلی آن این بود که چشم آمریکایی ها را کور کردیم.

 

وی تاکید کرد: نتیجه مقاومت شهدا این شده که روزی روی تنگه هرمز هواپیمای ما را زدند و شهید دادیم و برای آن عزاداری کردیم اما بعدها ما پهپاد آنها را که چشم آمریکایی ‌ها بود ساقط کردیم و این نتیجه عملکرد شهداست.

 

حجت الاسلام طائب خاطر نشان کرد: جمعه متعلق به بقیه الله (عج) است و تمام توطئه های و هجمه های دشمن برای این است که نگذارند حرکتی برای ظهور امام زمان (عج) صورت بگیرد.

 

وی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به کانون تربیت نیرو برای سربازی سپاه امام زمان (عج) تبدیل شده و دشمن با آگاهی از این مساله تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با نفوذ در میان این نیروها، به هر حیله و نیرنگی، انگیزه ها را تغییر دهد.

 

وی ثروت اندوزی، حقوق های نجومی و ... و در میان برخی مسئولان را نتیجه تغییر انگیزه‌ ها دانست و اظهار داشت: امام زمان (عج) نیروهای زبده‌ ای می‌ خواهد که خود را فدا کنند تا بتواند جلوی گلوله دشمن بایستد و چنین نیروهایی را در میان شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سایر شهدا مشاهده می کنیم.

 

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار به حذف نام شهدا در برخی تابلوهای خیابان ها اشاره کرد و یاد آور شد: باید بدانید بدون شهدا نمی توانستیم از این تلاطم ها پیروزمندانه به جلو برویم، اگر خط شهادت حذف شود دیگر می‌ توان گفت «یابن الحسن عجل علی ظهورک».

ارسال نظرات