امام جمعه موقت دزفول گفت : همانگونه که جوانان با دست خالی هشت سال دفاع مقدس، مقابل حمله دشمن که پشتیبانی تمام ابرقدرت های دنیا را داشت، از کشور دفاع کردند، امروز نیز در خط مقدم اقتصادی می توانند به کشور کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۶۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبر گزاری بسیج، 

«حجت الاسلام حسین عبدالهی» اظهار کرد: مقام معظم رهبری اعلام کرده اند که ایران هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی با آمریکا نخواهد داشت و ایشان بسیار روشن موضوع را مشخص کردند.

 

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه آمریکا به دنبال وقت کشی و فریب افکار عمومی است و این حربه دیگر کاربردی نخواهد داشت افزود: ما مشکلی با مذاکره نداریم اما زمانی آمریکا می تواند پای میز مذاکره بنشیند که به برجام برگردد در غیر این صورت نشستن بر برجام پاره مقابل کسی که پای هیچ تعهدی نمی ماند، عاقلانه نیست.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد اذعان داشت: آمریکا از طرفی تهدید به جنگ می کند اما خوب می داند که اگر آغاز کننده جنگ با ایران باشد، اما پایان دهنده آن نیست و به همین دلیل تمام تمرکز خود را بر روی تحریم ها قرار داده است.

 

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: امروز، تنها راه مقابله با آمریکا اتکا به جوانان است تا بتوانیم تحریم های ظالمانه را خنثی کنیم و در این راه باید به توان داخلی تکیه و توجه کرده و نگاه به بیرون را قطع کنیم.

 

وی با بیان اینکه عده ای در داخل کشور با هر تهدید آمریکا می ترسند و به دنبال از بین بردن اعتماد مردم هستند اضافه کرد: هرکس به دنبال از بین بردن این اعتماد باشد، مردم او را لگدمال می کنند.

 

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کرد یاد آور شد: همانگونه که جوانان با دست خالی هشت سال دفاع مقدس، مقابل حمله دشمن که پشتیبانی تمام ابرقدرت های دنیا را داشت، از کشور دفاع کردند، امروز نیز در خط مقدم اقتصادی می توانند به کشور کمک کنند.

 

وی در خصوص حمله پهپادی یمن به پالایشگاه آرامکو عربستان عنوان کرد: نیمی از تولید نفت عربستان با این حمله متوقف شد و این نشان داد آمریکا به عربستان فقط به عنوان منبع پول نگاه می کند و با آن همه ادعا در مقابل کشور تماما محاصره شده یمن‌ چنان ضربه سنگینی متحمل می شود.

ارسال نظرات