در دیدار کارکنان سپاه ناحیه ابهر با امام جمعه این شهرستان؛
حجت الاسلام رحیمی درپایان بابیان اینکه دشمنان در حال توطئه وتلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند، گفت: این توطئه ها با هوشیاری و بصیرت مردم با شکست رو به رو خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۴۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج؛ محسن احمدی تبار؛فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به  فعالیت ها و اقدامات سپاه ناحیه ابهر در طول این هفته اشاره کرد وگفت: در طول این هفته بیش از 150عنوان برنامه در 9 محور مهم اجرا خواهد شد  که غبار روبی مزار شهدا ،  دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثار گران،برگزاری  نشست های بصیرتی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی مختلف در سطح حوزه ها و پایگاه ها از مهم ترین آن هاست.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام رحیمی؛ امام جمعه شهرستان ابهر با تبریک هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وقتی گفته می شود کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی ما همیشه در معرض آزمایشات الهی قرار داریم و باید مانند اصحاب امام حسین(ع) همیشه آماده باشیم.

وی بااشاره به اینکه شهدای ما مانند شهدای کربلا هستند پس دفاع ما هم کربلایی و عاشورایی است،ادامه داد: رزمندگان ما مانند یاران و اصحاب سیدالشهدا(ع) که برای رزم از هم سبقت می گرفتند، برای شرکت در عملیات و شهادت در جبهه ها هم  از هم سبقت می گرفتند.

امام جمعه ابهر به سخن امام حسین(ع)اشاره کرد وافزود: چه  از دشمنان شکست بخوریم چه پیروز شویم در هر دو حالت ما پیروزیم چرا که ما را از شهادت آرزویی بالاتر نیست.

حجت الاسلام رحیمی درپایان بابیان اینکه اکنون نیز دشمنان در حال توطئه وتلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند، افزود: این  توطئه ها با هوشیاری و بصیرت مردم با شکست رو به رو خواهد شد.

 

ارسال نظرات