خبرهای داغ:
زنگ مهر و مقاومت مدارس شاهرود؛ با حضور مسئولین، پیشکسوتان فرهنگی، فرماندهان نظامی و انتظامی خیرین مدرسه ساز و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان و به دست سرپرست فرمانداری شهرستان در هنرستان شهید باهنر نواخته و از اولین دستگاه سی ان سی هنرستان های استان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۴۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در تلاقی اولین روز مهر و هفته دفاع مقدس؛ زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خیرین مدرسه ساز، پیشکسوتان فرهنگی در هنرستان شهید باهنر شاهرود به دست سرپرست معاونت استانداری و فرماندار شهرستان شاهرود نواخته شد.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز شهیدان باهنر و رجایی _معماران تعلیم و تربیت- فرارسیدن سال نو تحصیلی را به جامعه فرهنگیان شاهرود تبریک عرض نموده و از همکارانش خواست؛ به شکل گیری فضای آموزشی و تربیتی در شأن دانش آموزایرانی اهتمام بورزند.
وی در تجلیل از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز از آن‌ها قدردانی کرده و گفت: کمک خیرین مدرسه ساز شاهرود به تعلیم و تربیت این شهرستان بسیار چشمگیر و ارزشمند بوده است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی ۳۲۹۰۰ دانش آموز و نونهال شاهرودی در ۱۴۲۹ کلاس و در قالب ۱۷۸ مدرسه دولتی و ۶۰ پیش دبستانی به تحصیل خواهند پرداخت؛ مسیر حرکت آموزش و پرورش شاهرود را در محور‌های گسترش عدالت آموزشی، تربیت نیرو (دانش آموز) در تراز انقلاب اسلامی، توجه ویژه به نمازخوانی نوجوانان، تبیین، نشر و ترویج بیانیه گام دوّم، افزایش رضایت شغلی همکاران و نگاه ویژه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای معرفی کرد.
احمد خرّم سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود؛ در آیین زنگ مهر و مقاومت و در سخنان خود بر تدوام و سرعت گرفتن پروژه‌های مدرسه سازی شاهرود تأکید نمود و از دانش آموزان خواست با برنامه ریزی صحیح در دستیابی به اهداف تحصیلی و شغلی آینده خود موفق عمل کنند.
وی اظهار کرد: استمرار یک برنامه جامع تحصیلی دانش آموزان را از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در فضای مجازی حفظ خواهد کرد.
اسماعیل ادهم معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ ضمن ابلاغ پیام تبریک محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش به جامعه فرهنگیان شاهرود گفت: سال تحصیلی جدید در استان سمنان با شعار "مدرسه صالح در گام دوم انقلاب "نام گذاری شده است؛ تا ضمن ترسیم چشم انداز دستیابی به مدرسه صالح که از محتوای سند تحول بنیادین استخراج شده است، در تبیین، نشر و معرفی بیانیه گام دوم انقلاب به دانش آموزان و همکاران فرهنگی کوشش بیشتری کنیم.
در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس شاهرود و آیین زنگ مهر و مقاومت؛ از پیشرفته‌ترین دستگاه CNC (تراش اتوماتیک قطعات فلزی) کارگاه تراشکاری هنرستان شهید باهنر بهره برداری شد.
این دستگاه تراشکاری پیشرفته با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان ویژه‌ی آموزش به هنرجویان پایه دوازدهم رشته تراشکاری صنعتی تهیه شده است.
گفتنی است هنرجویان (دانش آموزان هنرستانی) پس از آموزش کُد نویسی رایانه‌ای توانایی طراحی و ساخت پیچیده‌ترین قطعات را خواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها