سرهنگ دوم پاسدار نعمت‌الله نجفی، فرمانده سپاه ناحیه محلات در آئین بازگشایی مدارس که صبح امروز، اول مهرماه در دبیرستان دخترانه تربیت محلات برگزار شد، اظهار کرد: اگر کشوری بخواهد قله‌های موفقیت را طی کند تنها از راه علم، موفقیت و دانش میسر است، تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز یاد کنیم که نیمکت‌ها را رها کرده و در جبهه‌ها بر علیه باطل جنگیدند.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در آیین بازگشایی مدارس ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و دانش‌آموزان آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت و افزود: تغییر سبک زندگی مردم و به ویژه دانش‌آموزان ما به دلیل الگوگیری از سلبریتی‌هایی است که خود نیاز به اصلاح دارند، این خود یک تهاجم فرهنگی است.

سرهنگ نجفی همچنین تقارن سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را حاوی پیام مقاومت دانست و گفت: آرامش و امنیت کشور مرهون خون هزاران شهید و تلاش مخلصانه رزمندگان است و کشور عزیز ما به مدد نظام مقدس اسلامی و تدبیر دولتمردان، حرکتی جهادی را برای رسیدن به قله‌های موفقیت در تمامی عرصه‌ها آغاز کرده و برای گذری افتخار آمیز از این مسیر و رسیدن به جایگاه شایسته خویش، بیش از هر زمان دیگر، همدلی، همراهی و همت بلند جوانان ایران اسلامی را طلب می‌کند.

وی درادامه گفت: امیدواریم ما در کنار آموزش و پروش بتوانیم قدمی برداریم تا تاثیر مثبتی در جهت تعلیم و تربیت نسل جوان و انقلابی را شاهد باشیم.

فرمانده سپاه محلات درادامه از آینده سازان میهن اسلامی خواست که در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطر آن، درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

 در پایان زنگ مهر و مقاومت توسط مسئولین شهرستان نواخته شد تا سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برای بیش از هشت هزار و پانصد دانش‌آموز محلاتی به‌طور رسمی آغاز شود.

ارسال نظرات