خبرهای داغ:
زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ ایثار و مقاومت صبح امروز(دوشنبه، 1مهر) با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، شهردار و شورای شهر اقبالیه در مدرسه دخترانه نرگس شهر اقبالیه نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۴۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

ه گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ ایثار و مقاومت صبح امروز(دوشنبه، 1مهر) با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، شهردار و شورای شهر اقبالیه در مدرسه دخترانه نرگس شهر اقبالیه نواخته شد.

حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این مراسم اظهار داشت: دوران دفاع مقدس تاریخی پر از شجاعت‌ها، رشادت‌ها و ایثار را رقم زد، شهیدان با ایثار و از خودگذشتگی سند دفاع از کشور را با خون خود امضاء کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس جهاد در راه خدا است و بزرگداشت این هفته پاسداشت ایستادگی، وحدت، مروت و شوق شهادت طلبی رزمندگانی است که از دنیای خود برای دفاع از ناموس، میهن اسلامی و آرمان های خود گذشتند و مسیر خدایی شدن را برگزیدند.

عدالتی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی رفتن به سوی جریان ارزشمند تعلیم و تربیت است که هر دو گمشده انسان در طول زندگی است، انسان هم باید بداند و هم به دانسته های خود عمل کند و هر چه داناتر می شود دارای تربیت والاتری خواهد بود.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها