خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: در دوران دفاع مقدس ما از آبرو و کیان مملکتمان دفاع کردیم لذا آنچه امروزه باید در ذهن و ضمیر جوانان ما نشر داده شود، این واقعیت است که در دوران دفاع مقدس جنگ بین ایران و عراق نبود، بلکه جنگ بین اسلام و کفر بود.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

 به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا،امام جمعه شهرستان زیرکوه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا، در جمع اعضای ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان زیرکوه،گفت: دفاع مقدس کارخانه انسانسازی بود که همه‌ی آحاد ملت را با همدلی در مقابل دشمن جمع کرد.


صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا،امام جمعه شهرستان زیرکوه در جمع اعضای ستاد هفته دفاع مقدس زیرکوه، با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت دوران دفاع مقدس است،گفت: در دوران دفاع مقدس ما از آبرو و کیان مملکتمان دفاع کردیم لذا آنچه امروزه باید در ذهن و ضمیر جوانان ما نشر داده شود، این واقعیت است که در دوران دفاع مقدس جنگ بین ایران و عراق نبود، بلکه جنگ بین اسلام و کفر بود.


مرتضایی نیا، دفاع مقدس را گنجینه ی گرانبهایی دانست که رزمندگان محور مقاومت به خوبی از آن استفاده کردند وبه نتایج بسیار خوبی درمقابل دشمن رسیدند.


شهادت طلبی رزمندگان از مهمترین عوامل شکست دشمن


امام جمعه شهرستان زیرکوه، بابیان اینکه، حمایت همه‌جانبه سران برخی از کشورهای عربی،کشورهای غربی و اروپایی و برخی منافقین داخلی از جمله لایه های پنهان دوران دفاع مقدس بود،گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با الگوگیری از قیام و نهضت عاشورایی امام حسین علیه السلام از شهادت نمی ترسیدند و برای شهید شدن از همدیگر سبقت می گرفتند که یکی از عوامل مهم پیروزی رزمندگان در مقابل دشمن شهادت طلبی بود.


فرماندار شهرستان زیرکوه: دفاع مقدس، دوران ایثارگری،خودباوری وجانفشانی بود.


در ادامه جلسه،عربشاهی فرماندار زیرکوه،دفاع مقدس را دوران ایثارگری،خودباوری وجانفشانی رزمندگان دانست و افزود: در طول تاریخ جنگ های زیادی علیه جوامع بشری وملت های مظلوم اتفاق افتاده است و اگر کشورها برای مقابله با امپریالیسم جهانی جنگیدند، اینها بایک کشور طرف بودند ولی ما تقریبا با کل دنیا طرف بودیم.


وی ادامه داد: در هر جنگی خون هایی برای رسالتی که داشته اند،ریخته می شود، همین خونهای ریخته شده در دفاع مقدس رمزماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که باید به هر نحوی حتی با جانفشانی نسل چهارم انقلاب حفظ و حراست گردد.


فرماندار زیرگوه در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به مقارن شدن دفاع مقدس با سال تحصیلی، لازم است آموزش و پرورش وجامعه ی دانشگاهی برای تبیین و تشریح ارزشهای دفاع مقدس تمام تلاش خود را بکار گیرند.


وی درپایان تأکید کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران که با نثار خون فرزندان عزیز ملت به اینجا رسیده است،باید حفظ گردد، لذا هرمسئولی در هر جایگاهی ودر عرصه ای که می تواند،تمام تلاش خود را برای تبیین این ایام بکارگیری نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها