خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

سرتیم‌های موفق گشت‌های رضویون در برخوار تجلیل شدند

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش هم اندیشی متولیان و مجریان گشت های محله محور و پرسش و پاسخ جهت بهتر برگزار شدن گشت ها با حضور اعضای شورای تامین شهرستان برخوار در تالار لقمان حکیم دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش هم اندیشی متولیان و مجریان گشت های محله محور و پرسش و پاسخ جهت بهتر برگزار شدن گشت ها با حضور اعضای شورای تامین شهرستان برخوار در تالار لقمان حکیم دولت آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در این مراسم گفت: دشمن بعثی در ۳۱ شهریور ۵۹ به جمهوری اسلامی که ارتش منسجمی نداشت و نه از لحاظ سیاسی انسجام داشت حمله کرد که در آن زمان گروهک های مختلفی در همه جای کشور حضور داشتند که خواهان تجزیه کشور بودند و آمریکایی ها نیز در این زمنیه از هیچ حمایتی دریغ نکرده و در آن وضعیت جنگ به ایران تحمیل کردند.

 شفیعی ادامه داد: آن زمان در مخیله صدام این بود که نهایتا تا دو هفته ایران را اشغال می کند و سیاستمداران ما هم گفته بودند زمین می دهیم زمان می گیریم و با این تفکر خرمشهر اشغال شد اما مردم در قالب بسیج مردمی ایستادگی کردند.

وی افزود: نقش بسیج در طول انقلاب در حوزه های مختلف نقش برجسته ای بوده است، که با تجربه جنگ تحمیلی و فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و در حوزه اقتصادی با بصیرت افزایی از پیچ تاریخی گذشته ایم و امروز آمریکایی ها باید مراقب ناوها و هواپیماهایشان باشد تا ضربه نخورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بیان کرد: گشت رضویون برای مقابله با سرقت های خرد است و برای تامین امنیت مردم در قالب گروه هایی که تعریف شده است انجام وظیفه می کنند.

وی تصریح کرد: شهرستان برخوار با وجود ۳۲ پایگاه بسیج محلی، ۵۰ تیم گشت محله محور دارد و از اول امسال تا کنون ۲۰۰۰ گشت داشته است.

بنهری فرماندار شهرستان برخوار در ادامه عنوان کرد: بسیجیان باید با بالا بردن علم خود در مقابل هجمه های دشمن و جنگ نرم مقابله کنند، همچنین باید در گشت های محله محور اخلاق مدار باشند.

در پایان مراسم از ۱۵ سرتیم موفق گشت های رضویون شامل فرمانده حوزه و فرمانده گردان بیت المقدس حوزه امام حسن مجتبی ( ع)، مسئول عملیات حوزه امام حسین( ع)، فرمانده پایگاه بسیج شهید باهنر سین و ۱۱ سر تیم پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات