فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره از برگزاری ۴۵ برنامه در این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۸۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج؛ ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جوانان اين مرز و بوم مقاومت و جانفشاني هاي بسياري در مقابل دشمن كردند تا يك وجب از خاک کشور به دست بيگانه نيفتد و با درسي كه به دشمن دادند ،وفاداري و عشق خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی  و ولايت فقیه نشان دادند.

 

وی یادآور شد: باید ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان نهادینه شود که این هفته، فرصت خوبی است تا جوانان را با ادبیات دفاع مقدس آشنا کرده و آن‌ها را به سمت ایثار و شهادت سوق دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به این‌که همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۵ برنامه در خرم‌دره برگزار خواهد شد، گفت: از برنامه‌های شاخص و محوری هفته دفاع مقدس  در این شهرستان می‌توان به برگزاری یادواره شهدا، مراسم آبروی محله،  نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،  غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، شرکت در نماز جمعه و برگزاری همایش ایثارگران اشاره کرد.

 

گفتنی است هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

ارسال نظرات