جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار:

توجه ویژه به جهاد علمی در عرصه کنونی/لزوم تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار با بیان اهمیت ویژه جهاد علمی در عرصه کنونی گفت: تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حمیدرضا مجیدی صبح امروز در آئین آغاز سال تحصیلی جدید و زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه پسرانه امام رضا (ع) گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی پس از پیروزی در انقلاب درحالی‌که این انقلاب نو پا بود درگیر جنگ تحمیلی با دست‌های خالی شد.

وی با اشاره به رشادت‌های جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس در جامعه و بین عموم مردم در دستور کار مسئولان بسیج و شهرستان قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرمسار یادآور شد: ایران اسلامی در حال حاضر صاحب قدرت، ارتش، تسلیحات نظامی و نیرو‌های مقتدر در نظام است که این امر یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دشمن پس از شکست سختی که در دفاع مقدس متحمل شد اکنون با هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی در حال توطئه و دسیسه‌چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: توجه ویژه به جهاد علمی در دستور کار مسئولان آموزش‌وپرورش این شهرستان قرار گیرد.

مجیدی اذعان کرد: امروز جهاد علمی هم‌تراز با جهاد تن‌به‌تن با دشمن در دفاع مقدس است و دانش آموزان به‌عنوان افسران این جبهه باید اهتمام بیشتری به ارتقای شاخص‌های علمی در کشور بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار