پیام تبریک مشترک فرماندار و امام جمعه مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرماندار و امام جمعه مهریز، در پیامی مشترک آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۴۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید..

این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

روز‌هایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیرو‌ها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت‌های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله تعالی" و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس باغ شهر تاریخی مهریز را گرامی داشته و از خداوند می‌خواهیم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رضا زارع زاده
فرماندار مهریز

عبدالرضا محی الدینی
امام جمعه مهریز
ارسال نظرات