خبرهای داغ:
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مزار شهداء شوط برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، به مناطبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مزار شهداء شهرستان شوط برگزار شد.

سرهنگ رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در مراسم صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان، بیان داشت: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی ظرفیت‌های دین مبین اسلام در جهان خود را نشان داده است و ما می‌توانیم سربلند باشیم و ریشه این قدرت در مجاهدت‌های جانبازان و در ایثارگری‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه وضعیت منطقه نشان می‌دهد که تفکر انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، گفت: این رویه حاصل تفکری است که رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ایجاد کردند.

وی افزود: هم اکنون تمامی پایگاه های آمریکایی در مدار محور مقاومت قرار گرفته‌اند و در تیررس نیروهای اسلام قرار دارند و این نشانه اقتدار جبهه انقلاب و حاصل صدور تفکر انقلاب اسلامی است.

رمضانی با بیان اینکه وظیفه همه ما این است که ارزش‌گذار خون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا باشیم، افزود: خون شهید دفن‌شدنی نیست و این مجاهدت شهدا است که راه پیروزی نظام اسلامی را باز می‌کند.

این مسوول، انقلاب اسلامی را بزرگترین چالش برای دنیا و جبهه استکبار دانست و بیان داشت: امروز آثار انقلاب اسلامی در تمام دنیا قابل مشاهده است و این موضوع را دشمنان ما به وضوح اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات