دکتر صیدمهدی ویسه استادیار گروه مدیریت دانشگاه ایلام و رئیس مجمع بسیج اساتید استان ایلام به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، داشتن روحیه جهادی و تلاش در عرصه‌های علمی را نوید بخش آینده‌ای درخشان در حوزه توسعه همه جانبه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۱۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج در متن یادداشت رئیس مجمع بسیج اساتید استان ایلام آمده است:
 
 
کار و روحیه جهادی در عرصه‌های علمی؛ نوید بخش آینده‌ای درخشان
 
بسیج حنجره‌هایی است سوزان برای سرودن حماسه‌های سترگ و خورشیدی است تابناک برای شب‌های سرد و تاریک و وحشت زا.
 
در حقیقت این شجره طیبه سپاهی است مسلح به ایمان و مجهز به عشق و می‌توان گفت بسیج لشکر حسین مظلوم است در کربلا و در روز عاشورا.
 
می‌توان تمامی غیرت و عشق و سرو قامتی را در توصیف عظمت بسیج سرود و باید گفت این دریای خروشان پایه‌های استوار این سرزمین کهن است که همچنان با پشتوانه آن در مقابل زیاده خواهان و ظالمان عالم با قدی استوار در حال شکوفایی است.

  اما اول مهر بهانه‌ای است تا همه ما به جایگاه علم و دانش در مکتب رهایی بخش اسلام نگاهی بیاندازیم. پیامبر عظیم الشأن اسلام طلب علم را ولو در چین توصیه می‌فرمایند. ادبیات غنی ایران زمین نیز بزرگی را در کسب دانش می‌داند «به دانش‌گرای و بدو شو بلند» یا «توانا بود هر که دانا بود، ز دانش دل پیر برنا بود».

تلاقی این روز مهم با هفته دفاع مقدس در حقیقت شروعی است در امتداد تعالی و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی و عزیزمان.کار و روحیه جهادی در عرصه‌های علمی نوید بخش آینده‌ای درخشان در حوزه توسعه همه جانبه کشور است.

به همین بهانه این ایام مبارک را به همه ملت ایران به ویژه پویندگان راه علم و حقیقت و بسیجیان عزیز تبریک می‌گوییم.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان ایلام

ارسال نظرات