خبرهای داغ:
راوی دوران دفاع مقدس گفت: اکنون جوانان نسل دوم انقلاب که در صنایع موشکی و دفاعی تلاش می کنند راه را برای توسعه و پیشرفت باز کرده اند و نشان داده اند که می توانند با اتکا به توان داخلی دست بیگانگان را کوتاه کنند و خودکفا باشند.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۰۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سرهنگ پاسدار شیردل راوی 8 سال دفاع مقدس و معاون اسبق هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) در نشست بصیرتی بسیجیان بخش ارسک شهرستان بشرویه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دوران مذاکره تمام شده است و دیگر نباید به برجام خوشبین بود بلکه باید آن را به خاک سپرد.

وی افزود: اکنون جوانان نسل دوم انقلاب که در صنایع موشکی و دفاعی تلاش می کنند راه را برای توسعه و پیشرفت باز کرده اند و نشان داده اند که می توانند با اتکا به توان داخلی دست بیگانگان را کوتاه کنند و خودکفا باشند.

معاون اسبق هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (ع) بیان داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران درحماسه های مختلف نشان دادند پای ولایت هستند و همانطور که فتنه ۸۸ را خنثی کردند و در ۹ دی حماسه ای باشکوه آفریدند.

وی مردمان شهرستان بشرویه و خطه بخش ارسک را مردمانی ولایی و متدین دانست و به وجود این مردم افتخار کرد و گفت: حضور حداکثری مردم شهید پرور ارسک در ۸ سال دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و تقدیم ۶۴ شهید در این بخش نشان از ولایت پذیری و ولایت دوستی این مردمان دارد.

راوی 8 سال دفاع مقدس عنوان داشت: شان مردم جمهوری اسلامی ایران درجهان مشخص است و بیعت شان در ۴۰ سال پیش با ولایت حفظ  و رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس همین ولایت پذیری بوده است.

 شیردل افزود: امروز در دنیا کشور ما بعنوان یک کشور قدرتمند مطرح است و همان ابر قدرت های زمان پهلوی که شاه در برابرشان تعظیم می کرد اکنون به وحشت و ترس افتاده و مقاومت جمهوری اسلامی در تمام دنیا زبان زد است.

معاون اسبق هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه قدرت امروز ایران بر جهان ثابت شده است، افزود: سرنگونی مجهز ترین پهپاد جاسوسی دنیا با یک موشک نشان داد فقط با فشار دادن یک کلید می توان اسرائیل و آمریکا را  با خاک یکسان کرد.

وی خطاب به مسئولین دولتی و نظام هم گفت: مشکلات امروز ما  با مذاکره و عکس یادگاری با غربی ها و آمریکائی ها حل نمی شود، بلکه اگرمشکلی هم وجود دارد تنها به دست جوانان حزب اللهی حل و فصل خواهد شد و می بایست با این جوانان وزارت دفاعی و دلسوز نظام عکس سلفی گرفت.

همچنین نمایشگاه هفته دفاع مقدس شهر ارسک، بشرویه با حضور سرهنگ شیردل و با موضوعات فرهنگی اجتماعی و بصیرتی در محل مسجد جامع شهر ارسک در قالب 6 غرفه افتتاح شد.

گفتنی است این نمایشگاه به همت بسیجیان پایگاه های برادران و خواهران سطح شهر ارسک برپا و تا پایان هفته دفاع مقدس صبح ها  و بعد از ظهرها برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها