در جمع دانش آموزان شهر بن عنوان شد؛

دفاع مقدس قله حماسه و ايثار است

جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن در جمع دانش آموزان دبيرستان امام علي عليه السلام شهر بن هفته دفاع مقدس را قله حماسه و ايثار عنوان نمود.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۶۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: رژيم بعث عراق به پشتوانه استكبار جهاني در مهرماه سال 59 كه مصادف با بازگشايي مدارس بود با بي رحمي تمام به كشور عزيزمان ايران حمله كرد و در ابتدا به خاطر خيانت بني صدر توانست مناطقي از كشور را به اشغال خود درآورد.

سروان پاسدار سيد عقيل موسوي اظهار داشت: مردم غيور ايران در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه هاي فراواني آفريدند كه يكي از اين موارد مقاومت جانانه در شهر خرمشهر و زمين گير كردن نيروهاي بعثي بود كه باعث شد دشمني كه به تمام امكانات پيشرفته مجهز بود نتواند به راحتي خرمشهر را تصرف كند.

وي افزود: يكي ديگر از موارد موفقيت آميز در دفاع مقدس، خرداد سال 61 بود كه رزمندگان دلاور و جان بركف به فضل خداوند متعال با حداقل امكانات توانستند بر دشمن پيروز شوند و جهانيان را از اين پيروزي و ظفر شگفت زده كنند.

فرزند سردار شهيد سيد عبدالهادي موسوي عنوان كرد: سومين قله دفاع مقدس عمليات كربلاي 5 بود كه در دي ماه سال 65 در منطقه شلمچه انجام شد و رعب و وحشت به دل صداميان انداخت و باعث شد كه صدام از مواضع خود كوتاه بيايد و شرايط براي قبول قطعنامه 598 آماده شود.

اين يادگار شهيد تاكيد كرد: دفاع مقدس قله ايثار و حماسه و نمونه كاملي از مديريت جهادي براي حل مشكلات است و اين تجربه ثابت كرد كه براي غلبه بر مشكلات بايد تحت فرمان ولي الهي حركت كرد و با تكيه بر نيروي عظيم داخلي گردنه هاي سخت را يكي پس از ديگري فتح نمود.

 

ارسال نظرات