جانشین فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد به نقش‌آفرینی زنان انقلابی در دوران دفاع مقدس و هراس دشمن از روحیه زنان مسلمان اشاره کرد و گفت:مقاومت و فداکاری اعجاب‌ انگیز زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار حسنیان جانشین فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد به حضور بانوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش پر رنگ و غیر قابل انکار آنان اشاره داشت و اظهار داشت: بیشترین هراس دشمنان انقلاب اسلامی از چادر و حجاب زنان است و نهایت تلاش خود را برای از میان برداشتن آن انجام می‌دهند.

مقاومت و فداکاری اعجاب‌ انگیز زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود

وی گفت:در جنگ جهانی اول و دوم نیز نقش زنان موثر بود اما متفاوت مثلا در آلمان زنان در اسلحه سازی و کشاورزی به کار گرفته می شدند. در ایران ولی این نقش روی دیگری داشت و در یک کلمه میتوان گفت نقشی مقدس بود والبته موثر. آنان قبل از انقلاب دوشادوش مردان در تظاهرات شرکت میکردند. از سوی دیگر همین مادران زهرایی، فرزندانی حسینی تربیت کردند که در دفاع از خاک و ناموس ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی افزود: از همین روست که بخش عمده ای از تهاجمات فرهنگی دشمن خانواده و رکن اصلی و اساسی آن یعنی زن و مادر رانشانه رفته،در این بین با غفلت برخی مسئولین و علما، دشمن توانسته نفوذ کند و به خانواده ایرانی آسیب برساند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد به صبر زینب گونه مادران شهید از جمله مادر شهیدان زین الدین نیز اشاره کرد و افزود :  وقتی خبر شهادت دو فرزند شهیدش را به ایشان رساندند این مادر طی سخنانی زینب وار و با صلابتی مثال زدنی در مراسم تشییع پسرانش شرکت کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : از عمده دلایل تأکید دشمن در تغییر باورها و اعتقادات مردم کشور شکست آنان از این روحیه و فرهنگ است که در تلاش هستند با ابزارهای گوناگون هنری و رسانه‌ای باورها و روحیات و اعتقادات نسل‌های جدید را تغییر دهند که باز منجر به شکست می‌شوند.

ارسال نظرات