خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه اجلاسیه شهدا یک فرصت مغتنم است، گفت: اجلاسیه شهدا بزرگترین رخداد فرهنگی است
کد خبر: ۹۱۷۶۹۲۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر مهدیشهر ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر با حضور حجت الاسلام بارانی، ارگی فرماندار و سرهنگ پاسدار حسن ذوالفقاری فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر و جمعی از فرماندهان و مدیران عضو ستاد در این جلسه حضور داشتند.
حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر در این جلسه بیان کرد:برگزاری با شکوه اجلاسیه راه آشنایی نسل جوان به خصوص دانشجویان و دانش آموزان با سیره شهدا است، اجلاسیه یک فرصت است برای اینکه ارزش‌های دینی و انقلابی دوباره بیان شود.

در ادامه ارگی فرماندار شهرستان مهدیشهر افزود:شهدا به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارند، شهدا به همه افراد جامعه تعلق دارند، ما باید فرهنگ شهدا را به نسل بعدی منتقل کنیم که اجلاسیه شهدا می‌تواند به این مهم کمک کند، عامل اصلی پیروزی کشور ما در برابر دشمنان همین فرهنگ ناب ایثار و شهادت بوده است.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسن ذوالفقاری فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر ادامه داد: بزرگترین رخداد فرهنگی شهرستان مهدیشهر در سال ۹۸ برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر می‌باشد، اجلاسیه شهدا می‌تواند تحول عظیمی در فضای شهرستان ایجاد کند و باید از همه ظرفیت‌های شهرستان در این اجلاسیه استفاده کرد.

در ادامه کمیته‌های اجلاسیه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند
اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر هفته اول آذر ماه مصادف با هفته بسیج برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها