خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین گفت: روزانه بیش از 15000 پرس غذا در هر وعده در موکب‌های طریق‌الحسین توزیع خواهد شد و در پنج مورد از موکب‌های طریق‌الحسین بیش از 2هزار و 500 زائر اسکان داده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

حجت مددخانی جانشین فرماندهی سپاه امام حسن(ع) قزوین و مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، اظهار کرد: در قرارگاه طریق‌الحسین ۱۰موکب فعال از استان قزوین مستقر است که از ۱۲ مهر آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: موکب‌ها در سه بخش عمده خدماتی، فرهنگی و پذیرایی به زائرین خدمت رسانی می‌کنند که بخش خدماتی، سرویس‌های بهداشتی، حمام و اسکان زائرین از جمله خدمات موکب‌ها به زائرین اربعین خواهد بود.

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین در ادامه گفت: از جمله خدمات موکب‌های طریق‌الحسین پذیرایی از زائرین اربعین حسینی است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از زائرین پذیرایی خواهد شد.

مددخانی در ادامه افزود: روزانه بیش از ۱۵۰۰۰ پرس غذا در هر وعده در موکب‌های طریق‌الحسین توزیع خواهد شد و در پنج مورد از موکب‌های طریق‌الحسین بیش از ۲هزار و ۵۰۰ زائر اسکان داده می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره حساب‌هایی که توسط ستاد مردمی اربعین و موکب‌های طریق الحسین اعلام شده کمک‌ها و نذورات خود را واریز نمایند.

مسئول قرارگاه طریق‌الحسین ستاد مردمی اربعین قزوین در پایان خاطرنشان کرد: موکب‌های طریق‌الحسین در عمودهای ۲۱۰ ، ۴۰۳ ،۴۱۴، ۵۵۷ ، ۹۴۰ ، ۱۰۴۰، آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها