مراسم بزرگداشت ۳۱ شهریور در شهرستان دیلم برگزار شد

شب گذشته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت ۳۱ شهریور با حضور پر شور خانواده های معظم شهداء، رزمندگان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه شهرستان دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۱۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

برگزاری مراسم بزرگداشت ۳۱ شهریور در شهرستان  دیلم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، شب گذشته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت ۳۱ شهریور با حضور پر شور خانواده های معظم شهداء، رزمندگان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه شهرستان دیلم برگزار شد.

در این مراسم جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس سردار موری زاده، روحیه عاشورایی جوانان و مردم عزیز کشورمان را بزرگترین دست آورد هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: قبل از تجاوز وحشیانه عراق علیه ایران همه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از طرق مختلف سعی کردند این انقلاب را سرنگون کنند و برای این کارشان محاسبات دقیقی هم انجام داده بودند.
 
وی افزود: که به فضل خداوند شکست خوردند و به دنبال این شکست خفت بار آن ها رئیس جمهور بعثی عراق  را وادار به حمله مستقیم علیه ایران نمودند، اما دشمنان ما از یک چیز غافل بودند و آن هم روحیه عاشورایی جوانان و مردم عزیز کشورمان بود.
 
سردار موری زاده گفت: همین ویژگی باعث شد تا انقلاب تازه تاسیس ما بدون کمترین امکانات نظامی و دست خالی بتواند ۸ سال در مقابل رژیم بعث تا دندان مسلح که آمریکا و کشور‌های استکباری با پشتوانه ۷۰ کشور دنیا از او حمایت میکردند مقاومت و ایستادگی کند.

سخنران مراسم ادامه داد: الان هم اگر می‌بینیم کشور‌های مستکبر و زورگو جرآت تجاوز به خاک ما را ندارند به خاطر همین روحیات ایثار و از خودگذشتگی، شجاعت و اخلاص جوانان عاشورایی ماست که مانع آن‌ها شده است.
 
برگزاری مراسم بزرگداشت ۳۱ شهریور در شهرستان  دیلم.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار