خبرهای داغ:
محمد گل زاده
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در کاشان:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز در منطقه و جهان به چنان قدرت بازدارنده ای رسیده ایم که اگر اتفاقی بیافتد یک لحظه هم به دشمن اجازه نفس کشیدن نمی دهیم و اگر یکی بزنند ده تا می خورند.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۰۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکاشان، سردار مجتبی فدا، در همایش رزمندگان و بسیجیان کاشان با عنوان «کنگره ملی ۹۰ هزار شهید بسیجی کشور» که در تپه نورالشهدا راوند برگزار شد، با بیان اینکه در جنگ 8 ساله پرده از چهره دورویی بعضی از مسئولین  برداشته شد، بیداری کشورهای منطقه و گرایش آنها به  اسلام را از برکات دفاع مقدس دانست و گفت: امروز شاهد و ناظر برکات دفاع مقدس ملت ایران و جانفشانی شهدا، در سراسر جهان هستیم

وی به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا درخلیج فارس  به دست رزمندگان دلیر سپاه  پاسداران اشاره کرد و  ادامه داد: انگلیس های خبیث وقتی نفتکش ما را در جبل الطارق  برخلاف مقررات بین المللی توقیف کردند با گذشت 3 روز از دستور مقام معظم رهبری، رزمندگان و پاسداران شجاع کشورمان با عزت و اقتدار در دل دریای مواج و خروشان خلیج فارس، نفتکش انگلیسی را شجاعانه توقیف کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه جنگ دیگری در منطقه رخ نخواهد داد، اظهار کرد: توان موشکی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در کنار صنعت هسته ای از چنان توانمندی برخوردار شده که هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد.

وی، قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر مستکبرین را از برکات دفاع مقدس دانست  و با بیان اینکه یمنی ها بعد از پنجاه ماه  تحمل بمباران وحشیانه  عربستان سعودی و تقدیم شهدای زیادی، بزرگترین پالایشگاه جهان در عربستان را هدف قرار دادند، گفت: آمریکایی ها از حقارت این حمله، جمهوری اسلامی را مقصر جلوه دادند و گفتند جواب این حمله را خواهیم داد، ولی وقتی با پاسخ کوبنده،  دندان شکن و آگاهانه مقام معظم رهبری  و فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان روبرو شدند و عقب نشینی کردند.

سردار فدا افزود: پیش از انقلاب شرایط چنان بود که مستشاران آمریکایی حق توحش از ایران دریافت می‌کردند، اما به برکت خون شهیدان و ۴۰ سال ایستادگی در برابر دشمن، امروز هیچ کشوری جرأت رویارویی با ایران را ندارد.

وی بیان کرد: به برکت حضور مردم همیشه در صحنه و صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان، رزمندگان اسلام هم اکنون در حاشیه سواحل مدیترانه و پشت مرزهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی استقرار یافته‌اند و کشورهایی که برخلاف جمهوری اسلامی از ترس به آمریکا پناه بردند و آنها را در جنایت‌ها همراهی کردند، امروز مورد تحقیر قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: جمهوری اسلامی ابهت و ابرقدرتی ایالات متحده را درهم شکست؛ رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرده که با وجود صرف هفت تریلیون در خاورمیانه که می‌توانست به زیرساخت‌های آن کشور اختصاص یابد، هیچ دستاوردی نداشته است.

وی یادآور شد: دشمن در سال‌های گذشته در کنار راه‌اندازی جنگ نیابتی با همکاری گروه‌های تکفیری در منطقه، بیشترین فعالیت خود را صرف مسائل داخلی ایران مانند مطالبات کشاورزان، فرهنگیان و کامیون‌داران کرد، اما به برکت فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس کاری از پیش نبرد و همه توطئه‌ها بی‌اثر شد.

سردار فدا با تاکید بر این که مردم ولایی ایران هرگز از اصول، ارزش‌ها و پایبندی به باورها عقب‌نشینی نخواهند کرد، تصریح کرد: امروز به برکت حضور مردم همیشه در صحنه و ایثارگری‌ها و رشادت جوانان ایرانی، جمهوری اسلامی در جهان در اوج قدرت قرار دارد و دشمن بداند، دیگر دوره‌ای نیست که صدام ۱۲ استان کشور را مورد هجوم قرار

وی اظهار کرد: امروز در منطقه و جهان به چنان قدرت بازدارنده ای رسیده ایم که اگر اتفاقی بیافتد یک لحظه هم به دشمن  اجازه نفس کشیدن نمی دهیم و اگر یکی بزنند ده تا می خورند. دهد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، عده‌ای می‌کوشند کشور را دچار دودستگی کنند که در واقع به دنبال جدا کردن مردم از نظام هستند.

وی  با بیان اینکه منکر گرانی نیستیم و طرفدار کارگران زحمتکش عزیز کشورمان هستیم،   یادآور شد: گرانی و فشار اقتصادی وجود دارد و بر مردم سخت می‌گذرد، اما چاره مشکلات درون کشور و در دست جوانان است که باید به آنها میدان و مسئولیت بیشتری داد.

ارسال نظرات