انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس توازن قدرتهای منطقه را برهم زد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ۳۱ شهریورماه ۵۹ هرچند سرآغاز تهاجم وحشیانه و نیابتی رژیم بعثی صدام برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی بود، اما در تاریخ کشورمان به نقطه شکوفایی و درخشندگی عزم و اراده ملی و همه جانبه ملت اسلامی برای مقاومت و پایداری برابر نقشه های شیطانی نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۹۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: حضور قدرتمند نیروهای انقلابی در جنگ تحمیلی ساختار معین و سناریو از پیش نوشته شده در بین قدرتهای جهان برای نابودی انقلاب اسلامی را برهم زد و همین امر باعث گردید دشمن اقدامات و دسیسه هایی علیه این نظام را با به راه انداختن جنگ تحمیلی آغاز کند .

سردار رجبی گفت: دشمن هنوز هم با گذشت 40 سال از عمر با برکت این انقلاب با هر اقدامی در پی شکست این نظام بوده و در تلاش است تا از طریق جنگ روانی و اقتصادی به هدف خود برسد اما غافل از اینکه مردمی که برای دین وآرمانهایشان با جان و دل دفاع می کنند هرگز شکست نخواهند خورد.


وی افزود: در جنگ تحمیلی استکبار جهانی با در اختیار گذاشتن تمام تجهیزات علیه ایران اسلامی به واسته یک عنصر معلوم الحال به نام صدام در صدد براندازی این نظام بود که به لطف خدا و خون پاک شهدای عزیزمان توانستیم پیروز میدان شویم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با نگاه ویژه ای که به ماموریت در عرصه خدمت رسانی، توسعه و محرومیت زدایی دارد گفت: در اوایل انقلاب اقدامات سپاه تاوم با اقدامات تامینی در جهت مساعد کردن منطقه برای سرمایه گزاری ، رفع محرومیت، اشتغالزایی، به تناسب و به شکل گسترده به صورت جدی تا به امروز ادامه و انجام می شود.

وی در ادامه گفت: لازمه وجود هر توسعه اقتصادی، وجود امنیت است و در مجموع باید امنیت سرمایه‌گذاری در یک منطقه وجود داشته باشد تا اقتصاد از طریق این سرمایه‌گذاری توسعه یابد که به حمد الله امروز این شرایط در کرستان در سایه امنیت آن فراهم است .


کنگره 5400 شهید استان کاری فرهنگی و فاخر در تراز و شان شهدا بود


در ادامه سردار رجبی با اشاره به برگزاری کنگره 5400شهید استان کردستان افزود: : این کنگره با ارزیابی خوبی برگزار شد چرا که همه دست اندرکاران این کنگره کاری در تراز شهدای این انقلاب و توان خود انجام دادند.


وی گفت: هماهنگی جمعی یکی دیگر از ویژگی‌های برتر کنگره شهدای کردستان بود که همه مسوولان در کنار هم بودند وهمه احساس مسوولیت می‌کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همه به دنبال خدمت به شهدا بودند و بر سر این کار تعصب خاصی داشتند و همین امر باعث شد که این گنکره به بهترین شکل برگزار و مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گیرد.

سردار رجبی در ادامه این برنامه زنده تلوزیونی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره و کنگره صرفا کار فرهنگی نیست افزود: افزایش چشمگیر زائرین راهیان نور در 9سال اخیردراستان کردستان با حدود 2 میلیون نفرزائر از سراسر کشور و سفر به یادمانهای استان کردستان اثرات معنوی و مثبتی را به ارمغان آورده است.

در پایان این برنامه با حضور سردار رجبی از آلبوم موسیقی کنگره 5400شهید استان کردستان که یکی از تولیدات فرهنگی هنری ستاد کنگره 5400 شهید استان بود رو نمایی شد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات