نماینده ولی‌فقیه در سپاه مراغه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: دیدار و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران سبب تقویت روحیه خدمتگزاری می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۳۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی طالعی نماینده ولی‌فقیه در سپاه مراغه در دیدار با خانواده شهدا، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تقدیر و قدردانی از فداکاری و ایستادگی رزمندگانی است که پیشرفت و آزادی ایران اسلامی در سایه مجاهدت‌ها و رشادت‌های آن‌ها حاصل‌شده است.
وی با قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران افزود: اتحاد و فداکاری خانواده‌ها در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس قابل‌ قدردانی است و دیدار و تکریم آن‌ها وظیفه مسئولان است و موجب و سبب تقویت روحیه خدمتگزاری می‌شود.
اسلامی؛ رئیس بنیاد مراغه نیز در این دیدارها با قدردانی از فداکاری و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران عنوان کرد: شهدا سینه خود را سپر کردند و در برابر همه دشمنان ایستادند و باعث عزت و اقتدار ایران شدند و راه آن‌ها برای همیشه ادامه دارد.
 در این دیدارها از خانواده شهید «سعید عباسی» و «هوشنگ راستاد» و «ابراهیم کجدل» و جانبازان دفاع مقدس «خسرو صمدیان» و «جواد ذاکری ورجوی» دیدار و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها قدردانی شد.

ارسال نظرات