به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم زیارت عاشورا با حضور جمع کثیری از بسیجیان سلحشور در محل کتابحانه علامه طباطبائی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۷۶۸۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
توسط حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام) سپاه زرند انجام شد

آغاز هفته دفاع مقدس با بوی محرم در کتابخانه عمومی علامه طباطبائی شهرستان زرند

بسیجی‌ها در امرترویج فرهنگ مطالعه الگو وپیشقدم باشند وسطح مطالعات وفرهنگ مطالعه را بین خود و جامعه ترویج کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: همزمان با فررسیدن سی و یکم شهریورو تقارن آن با ایام محرم الحرام و آغاز هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) زرند و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مراسم روحبخش قرائت زیارت عاشورا با حضور جمع کثیری از بسیجیان سلحشور در محل کتابحانه علامه طباطبائی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار گردید.

در این مراسم معنوی پس از قرائت زیارت عاشورای حسینی سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس پیرامون ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد افزود: باید بسیجی‌ها در امرترویج فرهنگ مطالعه الگو وپیشقدم باشند وسطح مطالعات وفرهنگ مطالعه را بین خود و جامعه ترویج کنند چراکه ما معتقد هستیم که کتابخوانی به ارتقای فرهنگی جامعه منجر می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) زرند با اشاره به این مطلب استفاده از ظرفیت بسیجیان یکی از راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه است اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم بسیج در دوره حاضر توسعه زیرساخت‌های مربوط به حوزه کتابخوانی در جامعه است و باید ایده‌های خود در این حوزه را رواج دهیم و ساعات مطالعه را در خانواده‌ها و بویژه بسیجیان بالا ببریم.

وی افزود: بسیجیان با شناخت و آگاهی از فرهنگ ناب اسلامی و ارزش‌های والای آن، سپس پاسداری از آن ارزش‌ها و جلوگیری از هجوم دشمنان به عرصه این فرهنگ، می‌توانند حافظ اصالت‌ها و ارزش‌های انقلاب باشند.

شایان ذکراست در خاتمه بسیجیان شرکت کننده در مراسم با حضور در سالن مطالعه کتابخانه به مدت یک ساعت به مطالعه کتاب پرداختند.

                                                                                                                          خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی
ارسال نظرات