خبرهای داغ:

دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود با خانواده شهدا+ تصاویر

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۲۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان ارتش و معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود به مناسبت آغازین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان قلی پور از ارتش جمهوری اسلامی، شهید رجبی از نیروی انتظامی، جانباز حاج هادی یونسیان و شهیدان مجید حاج مجید یونسیان از سپاه و حاج مجید یونسیان از شهدای فاجعه منا و شهید حسین تابسته از شهدای سپاه و مدافع حرم دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدارها خانواده شهدا و ایثارگران با بیان خاطراتی از شهدا بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.
فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این دیدارها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بر تداوم راه شهدا و توسعه و تعمیق تفکر و اندیشه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح نمودند.
در پایان این دیدار ها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.
لازم به ذکر است این دیدارها در قالب طرح دیدار با خانواده شهدا شهرستان شاهرود در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در قالب ۵۰ اکیپ و سرکشی از قریب به ۱۰۰ شهید شهرستان انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها