خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذبایجان شرقی:
اظهار داشت: با گذشت سال‌ها از دفاع مقدس همچنان ملت ایران و جهانیان از این رویداد به نیکی یاد می‌کنند و آن را نماد اقتدار و غیرت ما می‌دانند.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۲۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آئین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس افزود: پیروزی ایران اسلامی بر مستکبرین عالم، عموم جهانیان را به تعجب وا داشت چراکه آنان انتظار چنین مقاومتی را در برابر تجهیزات و قوای انسانی دشمن نداشتند.

وی با اشاره به جمله ناب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه تاریخ به‌جز صدر اسلام جوانانی مثل جوانان ما سراغ ندارد، تاکید داشت: جوانان امروزی نیز راه شهدا را ادامه می‌دهند و ما نمونه آن را در جبهه مقاومت اسلامی و شهادت مدافعان حرم دهه هفتادی دیدیم.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: جوانان انقلابی ایران با الگوپذیری از حضرت امام، رهبر انقلاب و رزمندگان عاشورایی باعث افتخارآفرینی در طول 40 سال اخیر شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان شهدا را شمع محفل بشریت خواند و با بیان اینکه شناخت شهدا راهگشای تمامی مسایل خواهد بود، ابراز داشت: به‌راستی با تأسی از شهیدان می‌شود در راه غبارآلود حق را از باطل تشخیص داد.

وی در پایان سخنان خود از مردم و مسئولان خواست در راستای معرفی شهدا به عنوان الگو و اسوه‌ی نسل آینده کوشا باشند.

نمایشگاه دفاع مقدس عصر روز گذشته در پارک موزه دفاع مقدس کلان شهر تبریز افتتاح و تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها