خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد:

انقلاب اسلامی به قدرت بازدارندگی رسیده است

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه ۳۱ شهریورماه، نمادی از قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته به قدرت بازدارندگی رسیده است.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز در حاشیه مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما مقتدرتر و توانمندتر از سال‌های گذشته هستند، عنوان داشت: نیرو‌های مسلح به دنیای استکبار اعلام می‌کنند که تحت رهبری فرمانده کل قوا، پرچم را به دستان امام زمان (عج) خواهند رساند و روز به روز بر اقتدارشان افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه شاهد افول ابرقدرت‌ها هستیم، اظهار داشت: میلیون‌ها فدایی در جهان داریم ضمن اینکه هسته‌های مقاومت را در اقصی نقاط جهان پایه گذاری کردیم و در ۸ سال ابهت شرق و غرب را شکاندیم.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته به قدرت بازدارندگی رسیده است، افزود: امروز قدرت اول موشکی و پهپادی منطقه ای، قدرت چهارم موشکی و هفتمین قدرت نظامی جهان هستیم و چنین دستاورد‌هایی در نتیجه تبعیت و عمل به فرامین رهبرانقلاب است.

وی بیان داشت: امروزه کشور به جایگاهی رسیده که سرعت تولید علم در آن، ۱۳ برابر متوسط سرعت جهانی است ضمن اینکه در علوم استراتژیک جزء ۱۰ کشور نخست جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: روز به روز بر عزت ملت و جمهوری اسلامی افزوده می‌شود و ۳۱ شهریورماه، نمادی از قدرت جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها