خبرهای داغ:
شهردار نهاوند از اجرای طرح استقبال از مهر خبر داد و گفت: همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، اقدامات متعددی در راستای طرح استقبال از مهر به ‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان و شهروندان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۲۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

اجرای طرح استقبال از مهر در نهاوندمحمد حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از اجرای طرح استقبال از مهر خبر داد و اظهار داشت: این شهرداری همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، اقدامات متعددی در راستای طرح استقبال از مهر به ‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان و شهروندان اجرایی می‌کند.

وی عنوان کرد: اقداماتی از جمله اجرای سرعتگیر، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش‌آموزان با خط کشی معابر و نصب علائم هشدار دهنده، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاکسازی و رفت وروب معابر منتهی به مدارس، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و ... در زمینه اجرای طرح استقبال از مهر است.

شهردار نهاوند افزود: طرح استقبال از مهر به منظور ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، بهسازی و زیباسازی محیط های پیرامونی مراکز آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس و فضاسازی و آماده سازی هر چه بهتر سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات