خبرهای داغ:
استاندار اصفهان گفت: وجود رهبری فرزانه همبستگی را در میان مردم ایجاد کرد و وحدت اسلامی شکل گرفت، دفاع مقدس تأثیرگذارترین انقلاب در دنیا بود و قطع وابستگی ایران را به همه دنیا ثابت کرد.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  عباس رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شکل گیری و قدرت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است. انقلاب‌ها و شورش‌های متعددی در دنیا شکل گرفته که عوامل متعددی دارد.

وی تصریح کرد: در بهمن 57 انقلابی صورت گرفت اما جنس و نوع انقلاب اسلامی تفاوت فاحش و کلی با انقلاب‌های دیگر در سایر نقاط دنیا داشته و ریشه در قیام‌ امام حسین (ع) دارد و تداوم آن پاسداری از دین محمدی است‌.

استاندار اصفهان بیان کرد: وجود رهبری فرزانه همبستگی را در میان مردم ایجاد کرد و وحدت اسلامی شکل گرفت، انقلاب اسلامی تأثیرگذارترین انقلاب در دنیا بود و قطع وابستگی ایران را به همه دنیا ثابت کرد، ایران را مستقل‌ترین کشور در دنیا نامید و احیا ارزش‌های الهی را به دنبال داشت و انقلابی بود که تقدس خاصی داشت.

وی ادامه داد: نظیر انقلاب ما در دنیا وجود ندارد، با انقلاب اسلامی، ایمان به اسلام که رهبری دینی در آن به چشم می‌خورد پررنگ شد و پایه‌های نظام سلطه در دنیا به لرزه افتاد و این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی بود.

رضایی خاطرنشان کرد: دشمن قائله‌های مختلفی را در کشور راه اندازی کرد تا قیام علیه انقلاب را راه انداخته و نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازی کنند و این آرزو را صدامیان به گور برده به گور خواهند برد.

وی گفت: عشق به رهبری در میان مردم و نیروهای نظامی شکل گرفت و همه دست به دست هم دادند و دفاعی به نام دفاع مقدس رقم خورد. امروز نیز آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری ادامه دارد و امروزه نهادهای نظامی با تأسی از فرمان‌های مقام معظم رهبری در مقابله با دشمن هستند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه به برکت انقلاب اسلامی است و دشمن از این پیروزی‌ها هراس دارد. امروز کلیت نظام استکباری زیر سئوال رفته است و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و تا زمانی که هماهنگی میان نیروهای نظامی وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: باید همدلی خود را حفظ کرده و با صبر و همدلی مشتی محکم به دهان استکبار بزنیم. باید نشان دهیم مردم ایران از این بادهای موسمی هراسی ندارند و همچنان ایستاده‌ایم و ایستادگی نیز خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها