خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما عامل سربلندی بود‌، گفت: انقلاب اسلامی در زمان دفاع مقدس ابهت دشمنان را شکست.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان اظهار داشت: هر عملی که برای خدا انجام بگیرد تقدس پیدا می‌کند و دفاع به دلیل این که دستور خداوند است مقدس به شمار می‌رود و حمله به کشور دیگری برای خداوند متعال خوشایند نیست.

وی تصریح کرد: همه جنگ‌هایی که در اسلام انجام گرفته جنگ دفاعی بوده است و دفاع کاری مقدس و دستور خداوند است. کار ما نیز در جنگ تحمیلی دفاع بوده است، صدامیان در سال 59 چندین مکان در کشور را بمباران کردند و سازمان ملل که وابسته به خود آن‌ها بود واکنشی نشان نداد و سپس چندین منطقه را در کشور تصرف کردند و ما مجبور به دفاع شدیم.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: کار دفاع ما در جنگ تحمیلی مقدس بود و حضرت امام راحل تا چندین سال اجازه بمباران و تجاوز را نمی‌دادند و این در حالی است که دشمنان بدون هیچ رحمی بسیاری را از مکان‌ها را بمباران کردند.

وی گفت: امروز در جنگ یمن شاهد این هستیم که عربستانی‌ها مکان‌های عمومی و حتی مجالس عروسی یمنی‌ها را مورد حمله خود قرار می‌دهند و این در حالی است که یمنی‌ها از چنین کارهای امتناع می‌کنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد افزود: خداوند متعال در دفاع مقدس به ما توجه کرد و دفاع مقدس برای ما عامل سربلندی بود‌. امام بزرگوار فرمودند ما در جنگ دوستان و دشمنان را شناخته و خودباوری را کسب کردیم و ابهت دشمنان را شکستیم.

وی ادامه داد: ما پهپاد بزرگ آمریکا را سرنگون کردیم و هیچ غلطی نکردند، کشتی انگلیسی را توقیف کردیم و هیچ غلطی نکردند و این در حالی است که پس از حمله 10 ‌پهپاد یمن به عربستان به دنبال این بودند که ایران را در زمینه متهم کنند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: ما در جنگ حس برادری را در نهاد همه هموطنان در کشور بارور کردیم  و در جنگ به مردم نشان دادیم  که می‌توان با همه ابرقدرت‌ها جنگید و آنها را سرجایشان نشاند. علت برکات در جنگ این بود که انسانیت را در جنگ با صدامیان رعایت و حتی با اسرای آن‌ها با رأفت برخورد کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها