به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئول و اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با خانواده شهید محمدعلی دزیانیان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مسئول و اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با خانواده شهید محمدعلی دزیانیان از شهدای عرصه بهداشت و درمان دفاع مقدس سپاه شاهرود (امدادگر) دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مادر شهید با خیرمقدم به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت و بر تداوم راه شهدا در جامعه تاکید کرد.
شیبانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا این امنیت و آسایش امروز را مرهون ایثار و جانفشانی شهدا و صبر خانواده‌ای آنان عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌هایی که امروز در همه عرصه‌ها در انقلاب اسلامی رخ داده است و این اقتدار در سایه مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.
در این دیدار مسئولین بسیج جامعه پزشکی شاهرود نیز بر تداوم راه شهدا در قالب خدمت رسانی به جامعه تاکید کردند.
در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید محمدعلی دزیانیان متولد سال ۱۳۴۵ شاهرود است که در حالی که محصل بود با ۶ ماه و ۱۶ روز حضور در جبه‌های حق علیه باطل و مسئولیت امدادگری در در ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۳ در مهران شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا محله باغزندان شاهرود آرام گرفت.
خاطر نشان می‌شوذد در اولین روز از هفته دفاع مقدس و به همت سپاه ناحیه شاهرود ۵۰ اکیپ از پاسداران و بسیجیان و مسئولین شهرستان شاهرود بطور همزمان با قریب به ۱۰۰ خانواده شهدا شهرستان شاهرود دیدار کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها