خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند:

باید در هر زمانی آمادگی کامل در برابر دشمن داشته باشیم

حجت الاسلام مهدوی گفت: امروز هم چیزی تغییر نکرده است و دشمن تمام قد در برابر ما صف آرایی کرده لذا باید در هر زمانی آمادگی کامل در مقابل همه چیز و هر حرکتی را داشته باشیم .
کد خبر: ۹۱۷۶۶۲۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در دیدار با مسوولان این شهرستان و فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خون امام حسین (ع) در این تاریخ همچنان در حال جوشش است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نشان دهنده پیروی راه امام حسین است، همان مرامی که رزمندگان در دفاع مقدس جانانه ایستادند و بهترین جوانان رفتند و در مقابل مستکبران ایستادگی کردند.

مهدوی گفت: در این مدت که از زمان دفاع مقدس گذشته است کشور مسائل زیادی به خود دیده است اما چفیه امام خامنه ای هنوز به کنار نرفته، یعنی جهاد همچنان ادامه دارد.

امام جمعه الوند ابراز کرد: امروز هم چیزی تغییر نکرده است و دشمن تمام قد در برابر ما صف آرایی کرده لذا باید در هر زمانی آمادگی کامل در مقابل همه چیز و هر حرکتی را داشته باشیم .

وی بیان کرد: کسانی که از کشورهای دیگر به ایران می آیند می دانند در جهان چه اتفاقی افتاده است . هم اکنون که عراق از داعش نجات پیدا کرده همه این ها به این معنا است که انقلاب ما صادر شده است.

مهدوی بیان کرد: نگاه نکنیم که بعضی ها به دنبال شیطنت و ضربه زدن به ما هستند. ما باید هوشیاری و بصیرت انقلابی داشته باشیم ،ما باید روش های کاری خود را انقلابی کنیم. امروز این چه معنایی دارد که نام شهدا باید از کوچه ها و شهر ها برداشته شود؟
بدانید این مقام ها وجایی که ما نشسته ایم به برکت خون این شهدا است . ما باید پرشور در برنامه ها حضور پیدا کنیم تا دشمن بداند که همچنان پای کار انقلاب هستیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار