فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

دفاع مقدس ، استمرار عاشوراست

سردار شاکرمی ، گفت: دفاع مقدس استمرارعاشورا است ومانندآن در مسیر زمان حرکت می کند،الهام می بخشد،فرهنگ سازی می کند و شکوه کشور رابه تصویر می کشد.
کد خبر: ۹۱۷۶۶۱۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛ درمراسم رژه مشترک نیروهای مسلح  استان ایلام گفت:ملت ایران اسلامی  در مقابل کثرت به پیروزی رسیدوپیروزی در عاشورا در سایه شمشیرها نبودبلکه در سایه معنویت و دین شکل گرفت و امروز حادثه انقلاب اسلامی از عاشورا این درس را گرفته است که می توان در مقابل بزرگترین دشمنی ها واستراتزی ها قرار گرفت.

سردارشاکرمی اظهار کرد: امروز عاشورابرای ما  به یک گفتمان تبدیل شده است ،حادثه دفاع مقدس در هشت سال شکل گرفت، اوج عظمت دفاع مقدس شهیدان ما هستند که بر تارک تاریخ می درخشند و درواقع به عنوان استوانه های محکمی  که پیکر عظیم استقلال ،حریت ومردانگی  براین پیکره شکل گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود:دفاع مقدس استمرارعاشورا است ومانندآن در مسیر زمان حرکت می کند،الهام می بخشد،فرهنگ سازی می کند و شکوه کشور رابه تصویر می کشد.

وی بیان داشت:دفاع مقدس برای همیشه معیاری است  برای رسیدن قله های پیشرفت و امروز در سایه  اندیشه های دفاع مقدس تلاش دشمنان ابترماند ،ما امروز  الحمداالله از لحاظ سیاسی دارای پیشرفتهایی شدیم و شاهد عظمت ،اقتدار زبان زد در منطقه هستیم.

شاکرمی تصریح کرد:براساس آیات وحی ماسه کار عمده را انجام دادیم ،ان هم هرجایی تبعیت کردیم به سمت دشمن نرفتیم ،هرچه در توان داشتیم در مقابل دشمنان بکار بردیم وامروز همه موفقیتهای ما نتیجه ایستادگی ها است .

وی ادامه داد:راهبرد ما در حرکت است ، استراتژی ما در حرکت به سمت آینده برا رسیدن به قله های پیشرفت است ،وامروزشاهد آن هستیم که  نصرت الهی در تمام جبهه ها در حال نزول است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار