صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیلم به همراه تعدادی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به دیدار حجت الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه شهرستان دیلم رفتند.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۷۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

دیدار کارکنان سپاه و ایثارگران با امام جمعه شهرستان دیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیلم به همراه تعدادی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به دیدار حجت الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه شهرستان دیلم رفتند.

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام حسینی بوشهری پس از تبریک هفته دفاع مقدس و خیرمقدم به حاضرین، جنگ‌های پیش آمده در دنیا را به دو نوع عزتمند و غرور آفرین و ناجوانمردانه و ددمنشانه توصیف و جنگ و نبرد را از نظر اسلام متفاوت با دیگر ادیان دانست.

وی اشاره کرد که جنگ در اسلام جنبه جهاد و دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات ملی را دارد و در این نبرد اصل براخلاص و ایمان به خدا می‌باشد و این نوع جنگ که در حقیقت جنبه دفاعی دارد باعث انسجام و رشد خصایص عالی از جمله ایثار و از خودگذشتگی، اتحاد و همدلی  میشود که نمونه‌های بارز این صحنه‌های دیدنی را در نهضت کربلا و هشت سال دفاع مقدس به فراوانی شاهد بوده ایم.


سخنران جلسه، دفاع مقدس را بهترین تفسیر از کربلای ابا عبدالله الحسین علیه السلام دانست که باعث تقویت باور‌های معنوی و دینی جوانان کشور ما شده است و در پایان همه حاضرین در جلسه و مسئولین را سفارش بر حفظ این گنجینه بزرگ نمود.

پایان خبر/

ارسال نظرات