همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس ،

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در بیجار برگزار شد+ عکس

در اولین روز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور نیروهای نظامی ، انتظامی ، گردان های بیت المقدس و کوثر و جمعی از بسیجیان و مسوولان در سپاه بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۷۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه 450 شهید والامقام شهرستان بیجار و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رشادت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب بیمه انقلاب اسلامی در برابر گزند دشمنان شد ، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایمان راسخ بدون هیچگونه امکاناتی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.


هفته دفاع مقدس ، هفته عزت و افتخارآفرینی انقلاب است


حجت الاسلام علی مرادی در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس ، هفته سرفرازی ، عزت و افتخارآفرینی ملت رشید ایران اسلامی است.


وی افزود: امام در دوران دفاع مقدس فرماندهی نیروهای که مورد هجوم شرق و غرب قرار گرفته بود را بر عهده داشت و بر همین اساس رزمندگان ما اعم ارتش ، سپاه و بسیج و همه نیروهای که در مقابل مهاجمین صف می کشیدند خود را مطیع فتوا دانسته و جنگ را جنگ ارزش ها در مقابل ضد ارزش ها می دانستند.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه جنگ ایران اسلامی هجمه ابرقدرتها و نظام سلطه بر ارزش ها و حاکمیت دینی بود، بیان داشت:نظام سلطه با مامور کردن صدام و رژیم بعث قصد از بین بردن انقلاب اسلامی و خاموش کردن چراغ هدایت بشر به سوی تشکیل امت واحده را داشت.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس ، جنگ حق علیه باطل بود ، افزود: دوران دفاع مقدس ، دوران مظلومیت انقلاب اسلامی بود که توانستیم با ایمان راسخ ابهت شرق و غرب را در هم بشکنیم.

وی تصریح کرد: رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب عزت و افتخار انقلاب اسلامی در عرصه جهانی شد.

خطیب جمعه بیجار با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای نظامی در تهران گفت: زمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم مظلوم و بی دفاع انقلاب مورد اصابت موشک های نظام سلطه قرار می گرفتن و ما توان دفاع نداشتیم ، اما امروز به مدد دوران دفاع مقدس و دانشجوانان با غیرت به قدرت و صلابتی رسیده ایم که در آن سوی مرزها شاهد دستاورد دفاعی انقلاب اسلامی ایران هستیم.

تشکیل حشد الشعبی و جبهه مقاومت دستاورد دفاع مقدس در آن سوی مرزها است

مرادی ادامه داد: تشکیل حشدالشعبی و جبهه مقاومت دستاورد هشت سال دفاع مقدس در آن سوی مرزهای ایران است که لرزه بر اندام نیروهای صهیونیستی انداخته است.

به گفته حجت الاسلام مرادی : هشت سال دوران دفاع مقدس هویت انقلاب اسلامی در برابر هجمه کورکورانه دشمنان بود که در حال حاضر شاهد اشاعه آن در سایرکشورهای جهان هستیم.

در انتهای این مراسم به تعدادی از دانش آموزان بسیجی ملزومات سال تحصیلی جدید اهداء شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات