خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شاهرود با شهردار+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و مسئول بسیج سازندگی و مهندسی سپاه ناحیه با شهردار شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های جهادی شهردار شاهرود در خدمت رسانی به مردم در امورات محوله با اشاره به هفته دفاع مقدس و همکاری و تعامل در راستای آرایش شهری به مناسبت این هفته بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و بر همکاری و تعامل در انجام برنامه‌های مختلف بسیج و سپاه در سطح شهر تاکید کرد.
احمدی شهردار شاهرود نیز با تاکید بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بر انجام برنامه‌های گوناگون در این راستا با همکاری نهاد‌های مختلف بویژه سپاه و بسیج در سطح شهر تاکید کرد و از فرماندهی سپاه خواست در این مسیر شهرداری را کمک نمایند.
سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید نیز در این نشست با اشاره به حضور پایگاه بسیج اخلاص در این شهرداری بر همکاری و اجرای برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در این نعاد مردمی تاکید و بر همکاری در این مسیر تاکید کرد.
در این نشست سایر مسئولین سپاه ناحیه نیز نظرات خود را در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های تعامل با شهرداری شاهرود ارائه و خواستار همکاری و تعامل این نهاد مردمی با بسیج شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها