کد خبر: ۹۱۷۶۵۶۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ورامین :سرگرد سعید تاجیک در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه، گفت: دشمنان ایران اسلامی هر آنچه را که در زمان جنگ تحمیلی به آن نرسیدند با مذاکره میخواهند به دست بیاورند ما هر چه داریم از فرهنگ مقاومت است.
وی افزود: همه ما باید فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل نماییم.
این مسوول بیان داشت: اگر ما میخواهیم در تمام عرصه ها موفق باشیم باید به جمله ما می توانیم اعتقاد داشته باشیم یعنی به داشته‌های خودمان اتکا کنیم و نگوییم که نمیتوانیم و باید به دیگر کشور ها متکی باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان ورامین اظهار کرد: برای برگزاری یادواره شهدا نیاز به اخذ مجوز نیست و تاکنون همچنین مسئله ای در سطح شهرستان نداشته ایم و با قوت این برنامه ها پیش رفته است.
تاجیک افزود: نمایشگاه ادوات و وسایل نظامی با اخذ مجوزات لازم طی هفته دفاع مقدس در میدان امام حسین ع برپا و در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.
وی افزود: برنامه محوری ما در این هفته 20 نشست روشنگری با موضوع تبیین گفتمان مقاومت، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدای شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، فضاسازی شهری، برپایی نمایشگاه عکس ، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، پخش فیلم در مساجد، مدارس و پارک ها، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان، برپایی ایستگاه صلواتی، جشنواره فرهنگی ورزشی پیشکسوتان، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس، حرکت کاروان مقاومت در سطح شهرستان و برپایی تئاتر خیابانی در سطح مدارس خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین : برای برگزاری یادواره شهدا نیاز به اخذ مجوز نیستفرمانده سپاه شهرستان ورامین : برای برگزاری یادواره شهدا نیاز به اخذ مجوز نیستفرمانده سپاه شهرستان ورامین : برای برگزاری یادواره شهدا نیاز به اخذ مجوز نیستفرمانده سپاه شهرستان ورامین : برای برگزاری یادواره شهدا نیاز به اخذ مجوز نیستفرمانده سپاه شهرستان ورامین : برای برگزاری یادواره شهدا نیاز به اخذ مجوز نیست

ارسال نظرات