در یادواره ۴۴ شهید و ۲ شهید گمنام شهر زاویه عنوان شد:
حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تاکید بر اینکه شهدا مصداق بارز و اتم و اکمل بندگی خداوند بعد از ائمه معصومین هستند تصریح کرد: کسانی که در این دوران مسئولیت قبول می‌کنند حتما باید سیره عملی شهدا را به عنوان الگوی عملی خود قرار داده و در طریقی که آن‌ها طی مسیر کرده اند، راه را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

شهدا مصداق اَتَم و اکمل بندگی خداوندهمزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یادواره ۴۴ شهید و ۲ شهید گمنام شهر زاویه با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در مسجد جامع شهر زاویه برگزار شد.
در این مراسم معنوی سید حسین مومنی سخنران ویژه این برنامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا مصداق وجه پروردگار هستند اظهار داشت: هرچند که ظاهرا شهدا در جمع ما نیستند، ولی اثرات این بزرگوران همیشه در جامعه ما جاری و ساری است.
حجت الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به فرموده امام خمینی پیرامون محرم و صفر و عزاداری امام حسین (ع) گفت: ارزش‌های عاشورا باید هم بین مردم و مسئولین، و هم بدنه جامعه ما متسری باشد و اگر چنین نباشد با نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان، جامعه به انحراف کشیده خواهد شد.
مومنی با تاکید بر اینکه شهدا مصداق بارز و اتم و اکمل بندگی خداوند بعد از ائمه معصومین هستند تصریح کرد: کسانی که در این دوران مسئولیت قبول می‌کنند حتما باید سیره عملی شهدا را به عنوان الگوی عملی خود قرار داده و در طریقی که آن‌ها طی مسیر کرده اند، راه را ادامه دهند.
مرثیه سرایی سیدالشهدا (ع) توسط مداح اهل بیت کربلایی غلام ساجدی و گلباران مزار شهدا از سایر برنامه‌های این مراسم معنوی و شهدایی بود.

ارسال نظرات