فرمانده سپاه داورزن خبر داد:

برگزاری ۶۵ برنامه در هفته دفاع مقدس در داورزن

فرمانده سپاه داورزن گفت: بیش از ۶۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ روح اله پسندیده در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان داورزن با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سرمایه‌ای پایان ناپذیر در استمرار نظام جمهوری اسلامی است اظهارداشت: با تمسک به فرهنگ غنی وعاشورایی دفاع مقدس می‌توان از شرایط سخت با استقامت و ایستادگی عبور کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با اقتدار مسیر عزت و پیشرفت را ادامه دادند تصریح کرد: دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشورا بود و در این فرهنگ شکست معنایی ندارد.

پسندیده در ادامه با اشاره به برگزاری ۶۵ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان داورزن بیان کرد: تجدید میثاق با ولایت باحضور در بیت امام جمعه شهرستان، صبحگاه مشترک گروهان‌های نمونه بسیج در آغازین روز هفته دفاع مقدس وویژه برنامه میثاق با آلاله‌های فاطمی همراه با قرائت زیارت عاشورا در عصر روز ۳۱ شهریور در محل گلزارشهدای گمنام نواختن زنگ ایثار ومقاومت، همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس و همچنین برنامه سوگواره حسینی ورهروان خمینی از جمله برنامه‌های این هفته است.

پسندیده در ادامه به برنامه‌های نهضت روشنگری، شبی با خاطره، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در پایگاه‌ها ومساجد، آغاز طرح پاسدارمعلم ونشست‌های فرهنگی بصیرتی در مدارس، پیاده روی خانوادگی به سمت امامزاده سه تن، برنامه آبروی محله در منزل شهید ومسابقات فرهنگی ورزشی در طول هفته اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه داورزن در پایان ضمن دعوت از امت خداجو و ولایتمدار شهرستان داورزن در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، به ویژه برنامه شاخص این هفته در آخرین روز با عنوان هفتم مهر ماه سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس اشاره کردو افزود: این برنامه باحضور ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وبسیجیان شهرستان داورزن همراه باتجلیل از ایثارگران شهرستان داورزن برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها