سرهنگ پاسدار حمید دامغانی گفت : ترویج روحیه ایستادگی و ظلم ستیزی ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۲۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه رژه 31 شهریور با بیان اینکه ملت ایران در دفاع مقدس به بهترین شکل ایستادگی کردند گفت : ترویج روحیه ایستادگی و ظلم ستیزی ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا است.


وی با بیان اینکه دفاع مقدس با حمایت حداکثری ملت ایران همراه بود افزود : حمایت حداکثری مردم در آن دوران نصرت و مدد الهی را ایجاد کرد و تمام تهدیدات دشمن را برای ملت ایران به فرصت تبدیل کرد.


سرهنگ دامغانی با برشمردن دو اقدام اساسی امام خمینی (ره) در مدیریت جنگ افزود : مردمی کردن دفاع از میهن و بهره گیری از معارف عاشورا و ترویج آیه های قرآن در بحث جهاد و شهادت ، پایه و اساس شکل گیری حرکت عظیم مردمی علیه متجاوزان بعثی بود.


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس باعث دوام نظام و انقلاب تا به امروز شده است تصریح کرد : قدرت ملت ایران در دفاع مقدس تمام تجهیزات دشمنان را به سخره گرفت.


وی گفت : امروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جهان مدیون حماسه آفرینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.


سرهنگ دامغانی به ایثارگری مردم استان سمنان در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت : مردم این استان به نسبت جمعیت با اعزام 41 هزار رزمنده در 55 عملیات دوران دفاع مقدس مقام دوم کشور و با تقدیم 3 هزار شهید و 7 هزار جانباز شاخص سوم ایثارگری کشور را به خود اختصاص داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها