فرمانده سپاه میانه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح:
فرمانده سپاه میانه با اشاره به خفت و خواری دشمن در مقابله با قدرت پیش برندگی انقلاب و تلاش او برای اعمال فشار از طریق فریب مذاکره ای، گفت: دشمن اکنون با ناامیدی کاسه گدایی مذاکره را بسوی ما دراز کرده است اما این کاسه هرگز پر نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی میانه، بالاترین قدرت را قدرت مقاومت دانست و مقاومت را به معنای عامل بازدارنده و سلاح عبور از موانع با صرف کمترین هزینه معنا کرد.

وی افزود: اکنون مقاومت، قدرتمندترینن سلاح دنیاست و دشمن به دنبال تضعیف اندیشه مقاومت است و گدایی مذاکره در سایه همین قدرت مقاومت است.

محمدی با اشاره به زحمات طاقت فرسای رزمندگان و روحیه ایثار، جهاد و شهادت طلبی آننان در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت، اظهار داشت: در سایه همین ایثارها و از خودگذشتگی ها بود که دشمن با همه امکانات مادی و انسانیش، ر برابر قدرت مقاومت رزمندگان، زمین گیر شد و شکست خورد.

 وی با بیان ایننکه رزمندگان ما باارزشترین سرمایه های وجودیشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم اننقلاب کردند، هفته دفاع مقدس را ایستگاه و نمایشگاهی برای مشاهده دستاوردهای زحمات بی دریغ آنان دانست و افزود: با مطالعه تاریخ پپهلوی و قاجار به وضوح خیانت های حکومت شاهنشاهی به کشور و جدا شدن بخش های عظیمی از خاک کشور در زمان آنان قابل مشاهده است اما رزمندگان ما با اقتدار تمام 8 سال در برابر استکبار جهانی ایستادند و نگذاشتند حتی وجبی از خاک کشور غارت شود.

   آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با شرکت صدها نفر از نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان و مسئولان شهر در محل صبحگاه تیپ پمکای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات